محسن واحدی ناظر بر رویه انتخابات فدراسیون موتور سواری و‌اتومبیلرانی کشور شد

باز باران خبر/ سرویس ورزشی: مهندس محس واحدی، رییس هیات اتومبیلرانی گیلان در انتخابات فدراسیون موتور سواری و‌اتومبیلرانی کشور با آرای حداکثری اعضای مجمع بعنوان ناظر بر رویه برگزاری انتخابات برگزیده شد.
در همین ارتباط مهندس واحدی با تشکر از اعضای مجمع در مورد روند برگزاری مجمع فدراسیون اظهار داشت: انتخابات فدراسیون موتور سواری و‌اتومبیلرانی کشور با شرکت شش کاندیدا در وزارت ورزش و‌جوانان برگزار گردید که در پایان دکتر مازیار ناظمی بعنوان رییس جدید این فدراسیون در دور دوم با ۲۵ رای انتخاب شد. وی افزود: خوشبختانه روند انتخابات به نظر اینجانب بسیار شفاف، عادلانه و با نظم و برنامه اجرا شد و هیچ شبهه ای در برگزاری آن بوجود نیامده و‌ فردی شایسته که مد نظر اعضای مجمع بود در پایان سکان هدایت فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی کشور را عهده دار شد.
ناظر روند انتخابات این فدراسیون یاد آور شد: البته باید اذعان کرد که جناب دکتر ناظمی شناخت خوبی از وضعیت موجود فدراسیون داشته و کاملا با مشکلات و کاستی ها در استانها آشنا هستند؛ از روی به شخصه بسیار امیدوارم در آینده ای نزدیک تحولات خوبی را در ایجاد زیر ساخت ها و گسترش امکانات رشته های مختلف موتور سواری و‌اتومبیلرانی در سطح کشور شاهد باشیم.
مهندس واحدی. در خاتمه خاطر نشان کرد: این اتفاق مطمناً در سایه همدلی و همفکری تمامی اعضای فدراسیون و روسای هیات ها امکان پذیر خواهد بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=18936

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: