لزوم مشارکت مردم در نظر سنجی همگانی برای انتخاب ورزشکاران و قهرمانان برتر استان

 

باز باران خبر؛ نشست مشورتی و هم اندیشی مدیرکل و معاون ورزش و جوانان گیلان با خبرنگاران رسانه های گیلان در خصوص دو نظرسنجی ورزشی مردمی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در این نشست اظهار داشت : در حوزه ی ورزش فعالیت های زیادی انجام می شود که باید توسط رسانه ها به سمع و نظر مردم برسد .
وی افزود : نظر سنجی ورزشی مردمی یک کار فراگیر است که برای نخستین بار در استان انجام می شود و روال آن یک روال الکترونیک است که روی آن برنامه ریزی شده و بر طبق آن برنامه در حال پیشروی هستیم تا ان شاالله نتیجه درستی حاصل شود .
بخشی ادامه داد : در رای گیری الکترونیکی شاید سطح مشارکت از نظر برخی ها دیده نشود اما خواسته ی ما این است که عدالت در خصوص ورزشکاران ما رعایت شود و همه ی طرفداران و هواداران این عزیزان بتوانند در نظر سنجی شرکت کنند .
بخشی با بیان اینکه نظرات رسانه ها در خصوص این نظر سنجی حایز اهمیت است، گفت : از تاریخ ۲۰ اردیبهشت لغایت ۴ خرداد ماه جاری این رای گیری توسط اداره کل ورزش و جوانان و سیستم پیامکی ۳۰۰۰۶۱۵۰۵۰ مورد نظر سنجی قرار می گیرد و پس از ماه مبارک رمضان ، ان شاالله با همکاری صدا و سیمای مرکز گیلان با حضور مسوولین رده بالای استانی برنامه ی اعلام نفرات برتر و قهرمانان نظر سنجی اعلام خواهند شد.
وی عنوان کرد : از تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان استان تقاضا دارم که با شرکت در این نظر سنجی ،قهرمانان گیلان را معرفی نمایند .
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=762

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: