لازمه‌ آینده‌سازی، رونق‌بخشی به فعالیت‌های پژوهشی است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه آینده‌سازی درگروِ رونق‌بخشی به فعالیت‌های پژوهشی است گفت: ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش این نهاد با شعار«آینده‌ساختنی است» از ۲۵ تا ۳۰ آذر در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان برگزار ‌می‌شود.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایسنا، اسفندیار ضیائی گفت: توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش و فرصت‌سازی برای گسترش و کاربست‌ پژوهش‌های بنیادی، ایجاد بسترهای مناسب برای تقویت ساز و کارهای انگیزشی این فعالیت و معرفی پژوهش‌گران برتر از اهداف یازدهمین ویژه‌ برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان است.

مدیرکل کانون استان گیلان، از برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی اعضا و مربیان، نشست مربیان و فعالان عرصه پژوهش، دعوت از پژوهش‌گران و صاحب‌نظران این عرصه و فراهم‌سازی زمینه‌های بازدید کودکان و نوجوانان از مراکز علمی و تولیدی خبر داد.

 وی برگزاری کارگاه‌های علمی و پژوهشی با همراهی اعضا و دانش‌آموزان مدارس و برگزاری ویژه‌برنامه‌های مشترک با محوریت محیط‌ زیست و بهداشت را از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان عنوان ‌کرد.

ضیائی، بهره‌گیری از فعالیت‌های پژوهش‌محور برای مأنوس‌سازی هرچه بیش‌تر آینده‌سازان با آموزه‌های دینی را از رسالت‌های کانون دانست و برپایی کارگاه پژوهشی با موضوع« نماز و آراستگی» را حرکتی در مسیر دست‌یابی به این هدف برشمرد.

وی با اشاره به استقبال روزافزون از فعالیت‌های پژوهشی کانون پرورش فکری  و موفقیت اعضا و مربیان این مجموعه‌ فرهنگی در سطح کشور و استان گفت: تجلیل از مربیان و اعضای پژوهش‌گر از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

ضیائی بر ضرورت‌ فعالیت‌های پژوهشی از منظر دین مبین اسلام و نیازهای امروز جامعه به ژرف‌اندیشی و تولید علم در سایه فعالیت‌های تحقیقی نیز اشاره کرد و خواستار مشارکت همگان در اجرای برنامه های هفته پژوهش کانون پرورش فکری شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5753

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: