تجلیل مدیران شرکت گاز گیلان از پرسنل بهداشت و درمان صنعت نفت استان

به مناسبت روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک، شرکت گاز استان گیلان از رئیس و پرسنل بهداشت و درمان گیلان تجلیل بعمل آورد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی گاز گیلان؛  مسعود برادران نصیری معاون مالی و پشتیبانی به همراه محمدرسول فلکیان رئیس امور HSE  به نمایندگی از سوی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با حضور در مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت استان، از سربازان جبهه سلامت تشکر و قدردانی بعمل آوردند.

مهندس برادران نصیری در این مراسم با اشاره به تلاش ها و زحمات شبانه روزی پرسنل بهداشت و درمان، اظهار داشت: زبان از بیان زحمات شما بزرگواران عاجز است و همه ما قدردان زحمات و تلاش های شما عزیزان هستیم.

وی با تشبیه رشادت و فداکاری سربازان سپیدپوش سلامت با سربازان فداکار میهن اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، بر رعایت موارد و الزامات بهداشتی توسط یکایک پرسنل شرکت گاز، درجهت کنترل و مهار ویروس کرونا تاکید کرد.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان گیلان در خاتمه بیان نمود: خدمات رسانی مستمر شما عزیزان بویژه در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا در یاد و خاطره همه کارکنان شرکت گاز استان خواهد ماند و همه ما مدیون ایثار و از خودگذشتگی شما بزرگواران خواهیم بود.

در پایان این مراسم به ۲۲ نفر از پرسنل خدوم و فداکار بخش درمان مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت استان گیلان که در صف نخست مبارزه با ویروس کرونا انجام وظیفه نمودند، با اهدای لوح تقدیر، تجلیل بعمل آمد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=12325

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: