فعالیت بانوان گیلان در زیر مجموعه ۴۶ هیأت ورزشی

معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: از ۴۹ هیأت ورزشی فعال در زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، ۴۶ هیأت در حوزه ورزش بانوان فعال است.

به گزارش باز باران خبر؛ سهیلا یاورمسرور در جریان سفر خود به بندر مرزی آستارا و در با دیدار با نواب رؤسای هیأت های ورزشی فعال این شهرستان، اظهار کرد: تبدیل حوزه ورزش بانوان به “معاونت” از بزرگترین دستاوردها حوزه ورزش بانوان در وزارت ورزش و جوانان است.

وی با بیان اینکه در جریان سفر به آستارا، نشستی با نواب رؤسای هیأت های شهرستان ها که از بانوان هستند، برگزار شد، ادامه داد: از ۴۹ هیأت ورزشی فعال در زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، ۴۶ هیأت در حوزه ورزش بانوان فعال می باشد که ظرفیتی عالی است.

وی توجه و پرداختن به راهکارهای مختلف برای استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت ها جهت توسعه ورزش بانوان را از مهمترین اهداف برشمرد و افزود: در این شهرستان هم پیگیر تحقق این هدف هستیم.

یاورمسرور با اشاره به رویکرد وزارت ورزش و جوانان در پرداختن به ورزش همگانی جهت ایجاد نشاط در خانواده و سلامتی بانوان، خاطرنشان کرد: مادر قوی می تواند فرزندان سالم و مفید را برای تحویل به اجتماع تربیت کند.

وی پر کردن اوقات فراغت سالمندان را از دیگر اهداف عنوان و اضافه کرد: در کنار این اهداف، به ایجاد بسترها برای پرداختن به ورزش قهرمانی و معرفی قهرمانان خانم نیز اقدام شده است که امیدواریم در شهرستان آستارا هم برنامه های مرتبط تدوین شود.

معاون ورزش و جوانان گیلان، اعتبارات ورزش و جوانان را محدود دانست و افزود: امیدواریم با مدیریت صحیح با حداقل ترین اعتبارات، بهترین امکانات را ایجاد کنیم.

وی در خصوص تکمیل استخر شنای بانوان در آستارا و سایر زیرساخت های مرتبط با ورزش بانوان، تصریح کرد: اگر مسئولان شهرستان برنامه های خود را تدوین کرده باشند، می توانند اعتبارات لازم را برای تکمیل این زیرساخت ها دریافت کنند.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه آستارا استخر دولتی ندارد، این مسأله به تخصیص اعتبار برای تکمیل این پروژه کمک خواهد کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=10791

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: