مدیرکل صمت گیلان : کشف بیش از ۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان 

 

باز باران خبر/


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: بازرسان این اداره کل موفق به کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۳۶ میلیارد و ۲۹۹ میلیون ریال شدند

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان تیمور پورحیدری با اعلام این خبر گفت: این اقلام در طول اجرای طرح تشدید ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز که از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تاکنون ادامه دارد کشف گردید.

 

وی افزود: در طول این مدت ۲۱۳ فقره بازرسی در حوزه قاچاق کالا و ارز صورت پذیرفت که تعداد ۳۶ تخلف محرز گردید و تعداد ۴۲۲۶ قلم کالای قاچاق کشف شد.

 

پورحیدری در خصوص کشف کالاهای دخانی قاچاق افزود: در این بازرسی‌ها تعداد ۸ هزار و ۲۴۰ نخ سیگارت قاچاق به ارزش ۱۸۷ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال کشف شد.

 

وی همچنین از کشف ۶۹ دستگاه تلفن همراه قاچاق در استان خبر داد و افزود :این تعداد در طول اجرای طرح نظارتی کشف گردید که ارزش ریالی تلفن‌های همراه قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد و ۹۳۲ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال بوده است.

 

دکتر پورحیدری همچنین تشریح کرد: تعداد ۲۴۴ مورد اقلام ورزشی به ارزش ریالی ۴ میلیارد و ۶۳۴ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال کشف شد.

 

مدیرکل صنعت ،معدن و تجارت استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه طرح ویژه بازرسی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت تصریح کرد: شهروندان در سراسر استان با مشاهده هرگونه تخلف با شماره تماس ۱۲۴ این اداره کل تماس گرفته تا توسط بازرسان در اسرع وقت رسیدگی گردد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35126

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: