فراخوان عضویت در انجمن دانش‌آموختگان مدرسه ماندگار فروغ رشت

 

باز باران خبر/  مدرسه ماندگار فروغ (دبیرستان هفده شهریور کنونی) از سال ۱۲۸۲ خورشیدی  در محله قدیمی آفخرای رشت تاسیس گردید که از اولین مدارس دخترانه ایران به شمار می‌آید. این مدرسه بعد از انقلاب به اسم دبیرستان دخترانه هفده شهریور تغییر نام یافت. این مدرسه همچنین از سال ۱۳۸۷ در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  به عنوان یک بنای تاریخی و فرهنگی به شماره ۲۴۳۷۹ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسید.
مدرسه فروغ همپای مدارس ماندگار همانند دبیرستان شاهپور رشت (شهید بهشتی کنونی) و دبیرستان پسرانه البرز تهران است  و دختران و زنان بسیاری در این مدرسه درس خوانده‌اند که نه تنها در ایران بلکه در جهان پرآوازه و مشهورند.
برای حفظ بقا و ماندگار شدن این مدرسه  و کمک به تعالی آموزشی و فرهنگی آن‌تعدادی از دانش‌آموختگان فروغ طی چند سال اخیر تلاش کرده‌اند تا با ایجاد انجمن به عنوان یک شخصیت حقوقی در کنار آموزش و پرورش و مدیریت این مدرسه قرار گرفته و به آنها در این امر خطیر یاری کنند .
هم‌افزایی در فعالیت‌های اجتماعی فارغ‌التحصیلان این مدرسه نیز از اهداف دیگر این گروه میباشد. لذا از افراد فعال و علاقمند که تمایل به مشارکت و عضویت در هیات موسس و هیات امنا دارند و یا می خواهند به عنوان عضو عادی این انجمن حضور داشته باشند دعوت می‌شود تا با شماره‌های ۰۹۳۹۹۰۴۴۱۷۹ و ۰۱۳۳۳۲۲۳۸۹۶ دبیرستان فروغ تماس گرفته و یا با مراجعه به مدرسه فروغ درخواست خود را کتبا اعلام فرمایند.
شایان ذکر است مهلت عضویت در هیات موسس و هیات امنای انجمن تا پایان ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ برای کلیه دانش آموختگان فروغ می‌باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34236

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: