کسب رتبه برتر کشوری روابط عمومی زندان های گیلان

باز باران خبر: مدیرکل زندان های گیلان با تبریک کسب رتبه برتر روابط عمومی زندان های گیلان گفت: نقش حیاتی اطلاع رسانی صحیح و مناسب با استفاده از ظرفیت های موجود در پیش برد اهداف سازمانی بسیار موثر است.

وی نحوه صحیح اطلاع رسانی و انعکاس فعالیت های هر سازمان توسط روابط عمومی ها را از شاخصه های حساس و مهم عنوان کرد و افزود: روابط عمومی سرمایه مهم در سازمان محسوب می گردد که پل ارتباطی دو سویه در انعکاس سیاست ها و عملکرد سازمان و از سوی دیگر انتقال دیدگاه ها و نظر مخاطبان است و برای تحقق این مسئولیت خطیر باید افرادی که در روابط عمومی مشغول به کار هستند با بروز رسانی اطلاعات ، نوآوری ، استعداد ، شناخت برنامه های سخت افزاری و نرم افزاری و همگام شدن با دانش روز خود رامهیا نمایند.

مدیر کل زندان های گیلان ، توانمند سازی روابط در روانشناسی ، علوم تربیتی ، جامعه شناسی را یکی دیگر از ابزار هایی دانست که باید روابط عمومی ها به آن توجه بیشتری داشته باشند و مهمترین نکته اساسی که باید به آن توجه کنند رعایت حفظ حریم سازمان می باشد. گفتنی است در پایان مدیر کل زندان های گیلان جهت گیری و جهت دهی سازمانی ، همکاری مستمر با اصحاب رسانه ، تعامل دوسویه در بهبود روابط سازمانی و برون سازمانی را در توانمند سازی روابط عمومی ها موثر دانست.

شایان ذکر است جدیدا روابط عمومی زندانهای گیلان موفق شد در ارزیابی های انجام شده در بین سه روابط عمومی برتر کشور قرار گیرد که به همین مناسبت مدیرکل زندان های گیلان از محمد رفیعی، مسؤول روابط عمومی این اداره کل با اهداء لوح سپاس قدردانی کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=25593

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: