در انتخابات اتحادیه های صنفی؛ به صلاحیت افراد توجه شود / بازار و کسبه؛ انتظار عملکرد صحیح اتاق اصناف را دارند / نظم در ساختار اتحادیه های صنفی باعث اعتماد کسبه می شود

بازباران خبر/مدیر کل صمت استان گیلان در بازدید سرزده از اتاق اصناف شهرستان لنگرود با بیان اینکه کسبه و مردم انتظار عملکرد صحیح اتاق اصناف را دارند گفت: ایجاد نظم در فضای حاکم بر عملکرد اصناف شهرستان ها ضروری بوده و در انتخابات اتحادیه های صنفی باید به صلاحیت افراد توجه شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان تیمور پورحیدری به اتفاق رئیس بسیج اصناف استان، نماینده استانداری در کمیسیون نظارت و معاونین در بازدید سرزده از اتاق اصناف شهرستان لنگرود، در جمع هیات رئیسه اتاق مذکور گفت: نظم و انسجام در روند فعالیت اصناف باید حاکم باشد و حفظ اعتماد و آبروی بازاریان و کسبه در گرو عملکرد مطلوب و فرایند درست انتخابات اتحادیه های صنفی شکل می گیرد.

مدیر کل صمت گیلان به فعالیت بیست اتحادیه صنفی در شهرستان لنگرود اشاره نمود و هشدار داد: همه صنوف چشم به مدیریت شما دوخته اند، ما رئیس اتحادیه تشریفاتی نمی خواهیم در انتخابات اصناف باید توجه شود؛ افرادی توسط بازار و کسبه انتخاب شوند که حقیقتاً دارای توانایی مدیریت بازار و دفاع از منافع صنف خود را داشته باشند.

وی اقتدار در اجرای قوانین و نظارت بر نحوه فعالیتها و مطالبه گردش کار از لازم و ضروری دانست و دستور داد: در ظرف زمانی یکهفته برخی کوتاهی های گزارش شده اتاق اصناف لنگرود، کاملا جبران و حل شود و به صورت مرتب نظارت بر امور اتاق و اتحادیه های صنفی؛ توسط رئیس کمیسیون نظارت در این شهرستان و سایر شهرستانها انجام شود و با هرگونه کوتاهی و تخطی احتمالی؛ بدون درنگ برخورد گردد. دکتر پورحیدری تاکید کرد: برگزاری روند انتخابات اتحادیه ها باید با رعایت موارد قانونی و به دور از حواشی انجام شود که به دنبال آن قطعاً عملکرد اثرگذار در اتحادیه و صنف مربوطه را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل صمت گیلان با اشاره به اینکه باید به صورت میدانی مسائل و مشکلات صنوف را بررسی و رفع نماییم افزود: اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی دارای ساختار کاملا اقتصادی با بنیه اجتماعی هستند که با انتخاب افراد اصلح می توانند به ساماندهی امور صنف خود پرداخته و مشکلات را به نحوی درست و اصولی، طبق ضوابط و قوانین مرتفع نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=25794

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: