فروش بیش از ۱۱ هزار بلیت جشنواره فیلم فجر در گیلان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد : ۱۱هزار و یکصد بلیت اکران همزمانی فیلم های سی و هشتمین جشنواره فجر در استان از زمان اعلام، فروخته شده است.

به گزارش باز باران خبر، فیروز فاضلی افزود : فروش این تعداد بلیت مربوط به بازه زماننی شنبه دوازدهم بهمن ماه تا کنون است.
وی تصریح کرد: بیشترین رقم فروش بلیت به ترتیب به «فیلم های درخت گردو» ،«خروج »،«خوب – بد – جلف ۲» و «خون شد» اختصاص یافته است.
وی یادآور شد: برای پنجمین سال پیاپی فیلم های منتخب سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر بطور همزمان با پایتخت در گیلان نیز اکران می شود و سیمرغ و پروانه ها یکی از بخش های ویژه کودک و نوجوان است .
فاضلی افزود : اکران فیلم های طرح «سیمرغ و پروانه‌ها» همزمان با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در استان رایگان است و از هم اکنون تا پایان زمان اکران برای هفت هزار و ۲۰۰ نفر رزرو شده است.
به گفته وی ،بر اساس این طرح پنج فیلم قطار آن شب، ۲۳ نفر، کاتی و ستاره، منطقه پرواز ممنوع و تورنادو در روزهای ۱۵ تا ۲۱بهمن ماه اکران می شود.
سال گذشته همزمان با سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۱۲ تا شامگاه ۲۲ بهمن ماه ۱۵ فیلم منتخب به همراه پنج فیلم کودک و نوجوان در سینما میرزا کوچک خان رشت اکران شده بود که با اقبال حدود ۱۱هزار نفری مردم رشت مواجه شد و این شهر از این نظر جزو سه استان برتر در اکران فیلم ها شناخته شد.
امروز شانزدهم بهمن ماه دومین روز اکران همزمان فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است و این اکران تا ۲۱ بهمن ماه در سه نوبت ۱۶، ۱۸ و ۲۰ ادامه دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=7380

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: