بازدید وزیر ورزش از پیست موتور سواری و‌اتومبیلرانی گیلان

بازباران خبر- علیرضا هوشیاری: دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روز خود به گیلان از پروژه پیست موتور سواری و‌اتومبیلرانی استان گیلان دیدن کرد.

وزیر ورزش و جوانان به همراه دکتر عباسی استاندار گیلان، دکتر دلخوش رییس مجمع نمایندگان استان، آقازاده و احمدی دو تن از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، دکتر بهروزی فر نماینده‌مردم‌فومن ، دکتر امامی پناهی فرماندار رشت، دکتر آرمان مدیر‌کل ورزش و‌جوانان گیلان، مهندس احمدزاده رییس هیات موتور سواری و‌ اتومبیلرانی، مهندس واحدی قائم مقام هیات و جمع زیادی از خبرنگاران رسانه‌های گروهی و… از زمین پروژه مصوب شده پیست موتور سواری و اتومبیلرانی گیلان واقع در مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت بازدید بعمل آوردند. مهندس محسن واحدی قائم مقام هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان در مورد این پروژه به حاضرین اظهار داشت: با همکاری و تلاش های دلسوزانه مدیران اسبق و‌ فعلی اداره ورزش و‌جوانان این زمین ۹ هکتاری را برای اجرای پیست موتور سواری، آفرود و اتومبیلرانی طراحی کردیم و امروز این پروژه در آستانه عقد قرارداد با پیمانکار می‌باشد.

وی در ادامه افزود: از امتیازات ویژه این پیست می توان به هم سطح بودن مکان اجرا طرح با دریا به‌جهت راندمان بالای ورزشکاران در حین مسابقات از لحاظ رکورد‌ شکنی می‌باشد که این‌ مسئله در نوع خود در کشور بی نظیر است.

واحدی طول این پیست را بزرگتر از پیست آزادی تهران قلمداد کرد و گفت: امیدوارم با حمایت‌های همه بزرگان از جمله وزیر ورزش و‌جوانان ، استاندار بومی و دلسوز، نمایندگان کوشا و مردمی استان و همچنین تلاش های شبانه روزی دکتر آرمان مدیر کل ورزش و جوانان کیلان این پروژه هر چه زودتر برای استفاده جوانان و استعدادهای ناب رشته های مختلف موتور سواری و اتومبیلرانی گیلان آماده بهره برداری شود.

شایان ذکر است در پایان این بازدید میدانی دکتر سجاد وزیر ورزش و‌جوانان ، دلخوش رییس مجمع نمایندگان گیلان ، دکتر عباسی استاندار استان و دکتر آرمان مدیر کل ورزش و‌جوانان قول همه گونه همکاری برای عملیات شدن این پروژه را دادند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=27107

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: