نمایش مده آ در لنگرود به روی صحنه می رود

باز باران خبر: نمایش “مده آ” به نویسندگی اوریپید، ترجمه حسین خزایی و کارگردانی علی بیداوسی و سولماز محمدی در لنگرود به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود، نمایش “مده آ به نویسندگی اوریپید ، ترجمه حسین خزایی و کارگردانی علی بیداوسی و سولماز محمدی ، کاری از گروه تئاتر دانش شهرستان لاهیجان با مجوز رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود و انجمن علمی و هنری و ادبی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان ، از ۵ لغایت ١١ اردیبهشت ماه سالجاری در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود به روی صحنه خواهد رفت.

 سهراب مقدسی با بیان اینکه “مده آ ” نمایشنامه ای تراژیک اثر اوریپید است از یونان باستان که بر اساس اسطوره یاسون و مدئا است، افزود: این نمایش در مورد شخصی به نام جیسون است که قصد ازدواج با دختر کرئون پادشاه کورینت را دارد که “مده آ ” تصمیم به انتقام ازجیسون را در سر می پروراند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود اظهار داشت: علی بیداوسی، شقایق گلبنفشه، حمیده پرندآور، عزیزالله اکبری، مهدی خوشقلب، حمید تن قطار، سحر مرادی، هانیه رنجبر، هانیه سامانی، سحرحقگو و فرزانه علی پور  ، در نمایش « مده آ » کاری از گروه تئاتر دانش لاهیجان به ایفای نقش می پردازند.

مقدسی همچنین تصریح کرد : احمد نیک قلب مشاور کارگردان و سید صفا پورحیدری دستیار کارگردان، از دیگر عوامل نمایش هستند.

علاقمندان به هنر تئاتر می توانند از ۵ لغایت ١١ اردیبهشت سالجاری ساعت ٧ شب در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود به تماشای این تئاتر بنشینند.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=414

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: