طرح مشارکت همگانی ذبح گوسفند در عید سعید قربان اجرا می شود

 طرح مشارکت همگانی در عید سعید قربان اجرا می‌شود
به گزارش باز باران خبر؛ حسینی اظهار کرد: با این طرح زمینه برای اجرای منویات و ادای نذورات تمامی هموطنان بالاخص در شرایط کنونی جامعه و تورم موجود مهیا خواهد شد.

«سیدعلی حسینی»  با تبریک دهه کرامت و فرا رسیدن میلاد امام رضا( علیه السلام) انجام کارهای خیر و خداپسندانه را از جمله مسائلی دانست که برکات فراوانی را برای فرد و جامعه به همراه دارد.

مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت افزود: هر زمان و هر مناسبتی می‌تواند فرصتی برای انجام کارهای نیک باشد.

وی از طرح مشارکت همگانی ذبح گوسفند در عید سعید قربان خبر داد و بیان کرد: اهمیت و جایگاه عید سعید قربان در دین مبین اسلام بسیار مورد توجه است.

حسینی تصریح کرد: عید قربان عیدی است که انسان همه وجودش را تقدیم خدا می‌کند.

وی با بیان اینکه انسان در عید قربان به خدا می‌گوید که خدایا مالک واقعی تو هستی و من چیزی ندارم و هرچه دارم مال من نیست، به فضیل‌ های قربانی کردن اشاره کرد و ادامه داد: در قربانی کردن تمامی گناهان بخشیده می‌شود تا جایی که پیامبر اسلام به همسر خود ام سلمه می‌فرماید «قرض کن و قربانی نما که پول آن قرض پرداخت می‌شود».

حسینی همچنین خاطر نشان کرد: اگر کسی توانایی مالی اندکی دارد، می‌تواند به‌صورت مشترک در قربانی شریک شده و با سهمی هر چند اندک از آن آثار و نتایج بهره ببرد.

حسینی با بیان اینکه در همین راستا آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت (خیریه) با اجرای طرح مشارکت همگانی در عید سعید قربان، زمینه را برای اجرای منویات و ادای نذورات تمامی هموطنان بالاخص در شرایط کنونی جامعه و تورم موجود مهیا کرده است، گفت: هموطنان می‌توانند با واریز حداقل یکصد هزار تومان بشماره کارت بانک رسالت ۵۰۴۱۷۲۷۰۷۰۷۰۷۰۶۰ و ارسال فیش آن به شماره فاکس ۳۳۵۵۳۰۸۸ به نفع ۴۰۰ بیمار معلول و سالمند بستری در این مرکز مردمی که ۱۲۴ نفر از آنان کاملا بی‌سرپرست هستند، در این امر خیر و خداپسندانه شرکت کنند.

گفتنی است، دوشنبه(۲۱ مرداد ) روز عید قربان است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=2476

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: