با حضور استاندار گیلان و مدیرعامل سازمان؛ مدرسه شهدای گلشن منطقه آزاد انزلی افتتاح شد

باز باران خبر/ به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی درنهمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور اسداله عباسی استاندار گیلان و همراهی محمد سجاد سیاهکارزاده، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان؛ یک باب مدرسه ۶ کلاسه در روستای گلشن منطقه آزاد انزلی به صورت رسمی افتتاح شد.

بنابراین گزارش مدرسه فوق با هزینه ۱۲ میلیارد تومانی با مشارکت این سازمان و اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت که مجهز به آخرین امکانات و زیرساخت های آموزشی و کمک آموزشی است.

نکته جالب توجه اینکه در پنج روستای واقع در محدوده منطقه آزاد انزلی هشت مدرسه مشتمل بر دو دبیرستان و شش باب مدرسه ابتدایی مشغول به فعالیت می باشند که در این مدارس حدود یک هزار دانش آموز مشغول به تحصیل بوده و با بهره برداری از مدرسه جدید روستای گلشن، این منطقه دارای نهمین مدرسه گردیده است.

گفتنی است در این برنامه علاوه بر معاونین و مدیران سازمان و استانداری گیلان؛ فرماندار بندرانزلی ، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان گیلان بهمراه اعضای شوراها و دهیاران روستاهای منطقه آزاد انزلی حضور داشتند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34606

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: