سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت منصوب شد

شهردار رشت با صدور حکمی مهندس غلامعلی نیک فهم ‌خوب روان را با حفظ پست سازمانی دستگاه مبدا به عنوان سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت منصوب کرد.

به گزارش باز باران‌خبر و به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، دکتر ناصر حاج محمدی با صدور یک حکم جدید، مهندس غلامعلی نیک فهم خوب روان را با حفظ پست سازمانی دستگاه مبدا به عنوان سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت منصوب و حکم وی را ابلاغ نمود.
شهردار رشت در حکم انتصاب خود برای این مدیر جدید شهرداری اظهار امیدواری کرده که با اتکال به خداوند یکتا، با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و رعایت صرفه و صلاح شهرداری و همچنین بهره مندی از کلیه ظرفیت های موجود در خصوص پیشبرد اهداف و ماموریت های سازمانی در راستای شرح وظایف مصوب، موفق و پیروز باشد.
همچنین آیین معارفه وی در نشستی با حضور شهردار رشت و معاونان و مدیران شهرداری برگزار شد.
شایان گفتن است از سوابق اجرایی مهندس غلامعلی نیک فهم خوب روان می توان به معاونت اداره راه شهرستان صومعه سرا، رئیس اداره راه شهرستانهای صومعه سرا، ماسال، فومن، شفت، رودبار، بندرانزلی، رشت و همچنین رئیس اداره ایمنی و حریم راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان یاد کرد.
گفتنی است دکتر ناصر حاج محمدی همچنین از خدمات مهندس محمدصادق رسولیان سرپرست پیشین معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت قدردانی و تشکر کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=12336

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: