تامین کتاب و تجهیزات کتابخانه ای برای جرایم نقدی مجرمان

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان از توافق انجام‌شده با معاونت پیشگیری دادگستری استان مبنی بر  اختصاص و جایگزینی بخشی از جرائم نقدی مجرمان برای تامین کتاب و تجهیزات کتابخانه‌ای خبر داد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا، پریسا کرمی با بیان اینکه موضوع یادشده مربوط به جرائم قابل بخشش است افزود: جایگزینی بخشی از جرائم نقدی مجرمان برای تامین کتاب در قالب یک پیشنهاد ارائه شده بود و برهمین اساس توافق شد در صورت موافقت فرمانداران هر شهرستان، این موضوع اجرایی شود.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های این اداره کل از حالت سنتی کاملا خارج شده ‌، گفت: بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی در کتابخانه‌ها ، برنامه ریزی و انجام می شود و این اقدام مثبت در حال افزایش است.
وی با اشاره به کمبود اعتبارات افزود: برغم وجود همه محدودیت‌ها برنامه‌های متعددی در زمینه کتاب و کتابخوانی اجرا می‌ شود که یکی از آنها، اجرای طرح کوله کتاب با همکاری نیروهای جهادی سپاه است .
به گفته کرمی؛ بر اساس طرح کوله کتاب، کتاب های دارای مخاطب به مناطق ییلاقی سخت گذر استان منتقل می‌ شود.
وی ایجاد بخش مستقل کتاب کودک را از جمله اقدامات کتابخانه های عمومی استان عنوان کرد و افزود: سعی می کنیم به معنای واقعی کتاب را در اختیار همگان قرار دهیم.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان ، نذر فرهنگی را مورد اهتمام دانست و بیان کرد: امیدواریم این موضوع هر چه بیشتر مورد توجه همه اقشار جامعه قرار گیرد.
گفتنی است ۸۲ باب کتابخانه عمومی نهادی در گیلان فعال است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=4159

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: