امداد رسانی به ۳۶۲ حادثه دیده توسط هلال احمر گیلان

امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان با حضور در عملیاتهای امدادی به ۳۶۲ حادثه دیده امداد رسانی کردند.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان ؛ مهدی ولی پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت :در تعطیلات سه روز گذشته نجاتگران هلال احمر گیلان در پایگاهها و شعب سراسر استان به ۳۶۲ حادثه دیده امداد رسانی کردند .
وی افزود : این حوادث ۲۰ مصدوم داشت که با حضور به موقع نجاتگران خدمات لازم به آنان ارایه و دو نفر از مصدومین نیز توسط امبولانس هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند .
مهندس ولی پور بیان داشت : در این عملیاتها ۱۶۱ نجاتگر و پرسنل در قالب ۴۲ تیم اعزام و ۳۰ دستگاه امبولانس به کار گرفته شد .
مدیر عامل هلال احمر گیلان با اشاره به اینکه تا پایان تعطیلات نیروهای هلال احمر در اماده باش می باشند گفت : ۲۰۰ نفر از نجاتگران و کارکنان جمعیت هلال احمر با حضور در ۴۹ پایگاه جاده ای ، کوهستان و یک پایگاه امداد هوایی آماده ارایه خدمات به مردم و مسافرین می باشد .
مهدی ولی پورافزود : نجاتگران با استقرار در ۱۳ پایگاه ثابت ، ۴ پایگاه موقت فصلی در شهرستانهای (ماسال ، سیاهکل ، شفت و انزلی ) ، یک پایگاه امداد هوایی ، ۹ طرح ساحلی ، ۱۶ شعبه شهرستان ، آماده ارایه خدمات و تجهیز جهت امداد رسانی در حوادث می باشند .
وی گفت : جمعیت هلال احمر استان با استقراریک فروند بالگرد و ۶ پایگاه موقت در ایام تعطیلات ، از ورودی شهرستان رودباربه استان با حضور ۶ نجاتگر ، دو دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی در نقاط خطر آفرین جاده ای جهت امداد رسانی به حوادث ترافیکی مستقر شده و جهت کمک رسانی در حوادث آماده می باشند .
مهندس ولی پور در خصوص طرح ساحلی افزود : هلال احمر در طرح های ساحلی ۹ شعبه “با استقرار یکدستگاه آمبولانس و ۵ نجاتگر در یکی از نقاط خطر آفرین از ساعت ۸ صبح لغایت ۸ شب آماده ارایه خدمات می باشد .
وی همچنین بیان کرد : در هر پایگاه امداد جاده ای ثابت ۸ نجاتگر ، در پایگاههای موقت فصلی ۴ نجاتگر به صورت شبانه روزی با یکدستگاه آمبولانس و خودروی کمک دار نیز جهت امداد رسانی مستقر می باشند .
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1565

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: