انجام بیش از یک میلیون خدمت در شرکت گاز استان گیلان

با گسترش بیماری کرونا در استان، شرکت گاز استان گیلان بعلت دارا بودن زیرساخت های لازم، همه خدمات درخصوص گاز را به صورت الکترونیکی به مشترکین محترم ارائه می نماید.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی گاز گیلان؛ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر انجام بیش از یک میلیون خدمت در شش ماهه اول سال جاری اظهار داشت: با توجه به گسترش ویروس کرونا در استان، بالغ بر ۸۰ درصد از درخواست های میز خدمت متعلق به بخش الکترونیک و غیرحضوری می باشد.

وی افزود: این شرکت با هدف کاهش مراجعات مردم به ادارات و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، هم اکنون کلیه خدمات خود را از طریق سایت، نرم افزار موبایلی و شماره تلفن ۳۴۱۴ به مردم و مشترکین گرامی ارائه می دهد.

مهندس اکبر در ادامه گفت: ارائه خدمات بهینه و به موقع به مشترکین هدف اصلی شرکت گاز می باشد و شرکت گاز استان گیلان درجهت تحقق این مهم، اقدام به برگزاری جلسات توجیهی بصورت منظم برای روسای ادارات گاز شهرستان ها و همچنین رابطین میز خدمت می نماید.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان کرد: به جهت اهمیت ویژه موضوع خدمت رسانی به مردم، گزارش خدمات ارائه شده به مشترکین در سه بخش حضوری، الکترونیکی و دفاتر پیشخوان بصورت ماهیانه دریافت و مورد تحلیل و پایش قرار می گیرد.

وی افزود: بیشترین خدمات انجام شده در شش ماه اول امسال متعلق به بخش الکترونیک (سایت، نرم افزار موبایلی و تلفن گویای ۳۴۱۴ ) با بیش از ۷۹۰ هزار خدمت می باشد و پس از آن دفاتر پیشخوان با ۲۰۶ هزار خدمت و بخش حضوری با ۱۷ هزار خدمت در رده های بعدی قرار دارند.

مهندس اکبر با اشاره به این موضوع که بیشترین خدمات ارائه شده در بهار و تابستان امسال متعلق به شهرستان های لنگرود، آستارا و تالش می باشد، اظهار داشت: لازم است سایر شهرستان ها نیز با تلاش و همت مضاعف درجهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم شریف استان حرکت نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه از اجرای دوره های آموزشی مختلف برای مدیران و کارکنان شرکت، بویژه نیروهایی که ارتباط مستقیم با مردم دارند خبر داد و گفت: در این دوره ها تلاش می کنیم تا با آموزش تعامل و رفتار مناسب با مشترکین، زمینه رضایتمندی بیش از پیش مردم و مشترکین عزیز را فراهم نماییم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=15324

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: