راهیابی ۷۷ نفر به مسابقه های استانی قرآن کریم در گیلان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از راهیابی ۷۷ نفر به مسابقه های استانی قرآن کریم خبر داد که قرار است در تیمه دوم شهریور ماه برگزار شود.

به گزارش باز باران خبر؛ حجت الاسلام ستار علیزاده افزود: مسابقه های استانی قرآن کریم نیمه دوم شهریور با رعایت پروتکل های بهداشتی در آستان خواهر امام رضا (ع) در رشت طی دو روز برگزار می شود.

وی اظهار داشت: ۳۵ نفر از خواهران راه یافته به مرحله استانی قرآن کریم ۱۹ شهریورماه  و ۴۲ نفر از برادران ۲۰ شهریور در این دوره مسابقات با هم رقابت می کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات در ۱۰ رشته شامل حفظ ۵ جز، ۱۰ جز، ۲۰ جز و کل و نیز قرائت، ترتیل و دعاخوانی، اذان، تفسیر و همخوانی قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقه های رشته دعاخوانی و تواشیح، ضبط شده و برای داوری به تهران ارسال می‌ شود، اضافه کرد: داوران این دوره از مسابقه ها از اساتید گیلانی هستند که توسط سازمان اوقاف انتخاب و معرفی می‌شوند.

وی اظهار داشت: نفرات برتر هر رشته به مسابقه های کشوری معرفی می شوند، ضمن اینکه در کمیته استانی برگزاری مسابقات مقرر شد که برای برگزیدگان هر رشته علاوه بر جوایز معمول به همراه خانواده تور گردشگری آستارا در نظر گرفته شود.

گفتنی است مرحله شهرستانی مسابقه های قرآن کریم تیرماه امسال برگزار شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=12356

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: