وجود لوازم خانگی تولید گیلان در زندگی مردم ایران مایه افتخار است

باز باران خبر : مدیرکل صنعت،معدن و تجارت گیلان در بازدید از واحد طراحی و مهندسی شرکت های پارس زرآسا و پارس خزر گفت: حضور و وجود حداقل یکی از لوازم خانگی تولید گیلان در زندگی اکثر مردم کشور مایه افتخار است.

به گزارش روابط عمومی صمت گیلان؛ تیمور پورحیدری در حاشیه بازدید یک روزه از واحدهای صنعتی پارس زرآسا، پارس خزر و کیسه بافی پینک در شهر صنعتی رشت گفت: نگاه به تولید صنعتی باید کاملاً عالمانه و متکی بر فناوری های جدید دنیا باشد. مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه رویکرد سنتی از مقوله تولید در زمان حال دیگر همانند گذشته پاسخگو نخواهد بود، تاکید کرد: رفع نیاز مخاطبین هوشمند امروزی و جذب سهم بازار داخلی و بین المللی؛ با ورود در مسیر دانش بنیان شدن و همگامی با کشورهای پیشتاز صنعتی؛ میسر خواهد شد.

وی از صدور بیش از ۲۲ مجوز تحقیق و توسعه(R&D) در شش ماهه نخست سال بعنوان گامی در مسیر دانش بنیان کردن صنایع سخن گفت و ادامه داد: آموزش و توانمند سازی بدنه صنعت و ترغیب و تشویق واحدهای صنعتی به منظور بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا در اولویت این اداره کل است که همواره یا واحدهای مستعد دانش بنیان به اشتراک گذاشته می شود تا از حمایت های معافیت ۱۵ساله مالیاتی و بهره مندی از تسهیلات ویژه آن برخوردار گردند.

دکتر پورحیدری در بخشی دیگر از سخنان خود به انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین این اداره کل و پارک علم و فناوری استان پرداخت و گفت: هرچند همکاری ما با پارک و علم و فناوری مستمر و مسبوق به سابقه است ولی به صورت رسمی نیز تفاهمنامه ای جهت گسترش همکاری ها اخیرا امضا کردیم که بدور از هرگونه بورکراسی اداری، امور مرتبط به تبادل فناوری، علمی و بهره مندی از مزایای دانش بنیان تسهیل گردد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=27746

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: