نمایشنامه خوانی جزیره گنج ۱۶ خرداد در آموزشگاه سینمایی هفت اجرا می شود

همزمان با عید سعید فطر نمایشنامه خوانی کمدی جزیره گنج نوشته حسن سالار منش، زیرنظر علی حلوی و به سرگروهی محبوبه فیاض روز پنج شنبه ۱۶ خرداد ساعت ۱۹  در پلاتوی آموزشگاه سینمایی هفت خوانش می شود.
به گزارش باز باران خبر: این نمایشنامه خوانی که پیش از این و در روز ۲۸ اردیبهشت اجرا شده بود، با استقبال بسیار خوبی از سوی علاقمندان و مردم مواجه شد. بر همین اساس و با صلاحدید علی حلوی مدیریت آموزشگاه سینمایی هفت مجددا خوانش خواهد شد.
در خلاصه داستان جزیره گنج آمده:
سال‌های پیش ناخدا آبل تاسمان پدربزرگ مادری کاپیتان جیمز کوک که عضو نیروی دریایی انگلستان بوده، گنجی را به سرقت برده و در جزیره دوردست پنهان کرده است. آبل تاسمان شریک خود را به قتل می‌رساند و او را کنار گنج دفن می‌کند، ولی به خاطر نظارت شدید نیروی دریایی انگلستان نتوانست آن گنج را با خود به کشورش بیاورد، تصمیم گرفت سال‌های بعد و در فرصتی مناسب با کشتی شخصی خودش آن گنج را تصاحب کند. اما سال‌های بعد دیگر نتوانست به آن جزیره سفر کند، از این رو نقشه گنج را به نوه خود یعنی مادر جیمز کوک بزرگ می‌دهد و…
عوامل این نمایشنامه خوانی عبارتند از: نقش خوانان: محبوبه فیاض، اکبر حیدرپور، مرجان افضلی، معین پاکپور، هستی تقی زاده، سحر لطفی، امیر یعقوبی، محمدرضا قنبری، مرتضی سلامت، افکتور و مسئول نور: ابوالفضل محمدی،  طراح پوستر: هامون مرتضایی.
گفتنی است ورود علاقمندان برای دیدن این نمایشنامه خوانی رایگان است.
شایان ذکر است پلاتوی آموزشگاه سینمایی هفت در پل بوسار، جنب مرکز پزشکی پاستور، انتهای بن بست یاس واقع است. / اکبر حیدرپور
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1537

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: