پروتکل‌های بهداشتی در مدارس رعایت نمی‌شود

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر مواد بهداشتی در برخی مدارس وجود ندارد و پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود گفت: خانواده‌ها برای کمک در نظارت بهتر در صورت مشاهده کوتاهی از سوی مدیران مدارس، تخلفات را با مرکز سلامت آموزش و پرورش ونمایندگان مجلس در میان بگذارند.

به گزارش باز باران خبر؛ محمدرضا احمدی سنگری در گفتگو با خبرنگار بسیج در رشت با بیان اینکه بحث رعایت نکات بهداشتی در بازدید‌های میدانی  با ضوابط بهداشتی تدوین شده در برخی از مدارس فاصله زمین تا آسمان دارد، اظهار داشت: شرایط رعایت کامل بهداشت در برخی از مدارس هنوز فراهم نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست، گفت: دانش اموزان می‌توانند از طریق امکانات غیرحضوری مانند نرم افزار‌ها و شبکه آموزش درس بخوانند.

وی با یادآوری اینکه مدیران و معلمان در مدارس حضور خواهند داشت، افزود: دانش اموزان به اختیار خود برای برطرف کردن اشکالات درسی میتوانند به مدارس مراجعه کنند.

احمدی با تصریح براینکه حفظ سلامت دانش آموزان و خانواده‌ها برای ما اهمیت دارد، گفت: فاصله گذاری و رعایت بهداشت باید توسط مدیران مدارس جدی گرفته شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لوازم ضدعفونی کننده و مایع‌های بهداشتی در برخی مدارس وجود ندارد، افزود: خانواده‌ها برای کمک در نظارت بهتر در صورت مشاهده کوتاهی از سوی مدیران مدارس، تخلفات را با مرکز سلامت آموزش و پرورش شهرستان‌ها و استان و یا نمایندگان مردم در مجلس در میان بگذارند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خانواده‌ها می‌توانند فضای آموزش را در خانه برای فرزندان خود فراهم کنند، افزود: تحصیل دانش آموزان باید در یک فضای سلامت و آرام صورت بگیرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=12885

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: