آماده توسعه ارائه خدمات به واحدهای تولیدی و شرکتهای دانش بنیان هستیم

باز باران خبر : بنیانگذار و مدیر عامل گروه دانش بنیان کاشف گفت: به عنوان تنها کارگزار ارزیابی صلاحیت و مرکز توانمندسازی شرکتهای دانش بنیان در پی ارائه خدمات حمایتی به این شرکت ها هستیم.

روهام قلیچی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به نامگذاری شعار امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال « تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین » تلاش می نماییم تا ترویج تولید دانش بنیان را که منجر به اشتغال می شود در استان گیلان، بلکه در سطح کشور ارتقا داده و ظرفیت های نهفته را شکوفا سازیم.

وی در ادامه با بیان اینکه اقتصاد دانش بنیان، اقتصادی است که در آن کاربرد اطلاعات از اهمیت بالایی برخوردار است و درک ضرورت تولید دانش بنیان در جامعه امری ضروری است، افزود: تولید دانش بنیان منجر به اشتغال می شود و اقتصاد دانش بنیان باعث کاهش هزینه ها از طریق افزایش رقابت پذیری جهانی خواهد شد.

قلیچی تصریح کرد: گروه دانش بنیان کاشف به عنوان حامی همه جانبه کسب و کارها با استناد بر تجربه، دانش و به کارگیری فرآیندهای بهره ور و دانش بنیان، همچنین با تکیه بر مهارت، تخصص مدیران، اساتید، مشاورین و نیروی انسانی متعهد و متخصص خود، در پی شکوفایی کسب و کار کشور می باشد.

مدیر عامل گروه دانش بنیان کاشف عنوان نمود: ما به عنوان تنها کارگزار ارزیابی صلاحیت و مرکز توانمند سازی شرکتهای دانش بنیان از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اقدامات خود را جهت خدمات حمایتی از شرکت های دانش بنیان آغاز کرده ایم.

وی با بیان اینکه در سالجاری میزان حجم کاری ما در این خصوص افزایش یافته گفت: اقدامات ما در سه حوزه برگزاری نشست های پرسش و پاسخ، کمپین های توانمند سازی و جلسات مشاوره آغاز و سعی کردیم تا بحث ترویجی دانش بنیان را در بخش صنعت ، معدن و تجارت، جاری و ساری نماییم.

قلیچی در ادامه یادآور شد: نشست های پیرامون آشنایی با قوانین کار، تجارت، ملاحظات مالیاتی، قراردادهای تجاری، مدیریت فناوری و اطلاعات، توسعه کسب وکار، بازاریابی و فروش، برای گروههای مختلف، بحث توانمند سازی مدیران صنعتی و رویکرد واحد‌های صنعتی جهت دانش بنیان شدن، از الویت ها و اقدامات ما در سالجاری است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=25247

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: