فرهاد خراسانی از اتهام وارده تبرئه شد

باز باران خبر/  چندی پیش همکار ما آقای فرهاد خراسانی در صفحه اینستاگرام خود بدون ذکر نام، مطلبی را آورده بود که از قضاء یکی از مسئولین شهری، موضوع را به خود منتسب دانست و با تحریک اطرافیانش و در اقدامی هیجانی و شتابزده شکایتی را علیه وی در دادسرای عمومی و انقلاب رشت با عنوان نشر اکاذیب رایانه ای طرح کرد که النهایه منجر به صدور کیفرخواست و ارسال پرونده به دادگاه کیفری ۲ گردید و متعاقباً دادگاه هم پس از رسیدگی و بررسی اوراق و محتویات پرونده، مطلب مندرج در پست یاد شده را بلحاظ عدم صراحت انتساب به شاکی و فقدان ادله اثباتی از این حیث، اتهامی را متوجه خراسانی ندانست و رضایت شاکی را هم پس از صدور کیفرخواست به همان دلایل موثر ندانست. 

در این پرونده محسن جعفری بعنوان وکیل دادگستری، خراسانی را همراهی نمود که با دفاعیات مستدل، مستند و موثر منجر به صدور حکم برائت وی گردید. 

خراسانی طی سالیان حضور خود در فوتبال بارها ثابت نموده که به هیچ شخص یا جناحی وابستگی نداشته و همواره در کارها از صلابت و سلامت خاصی برخوردار و در بیان حقایق با هیچکس تعارف ندارد. 

وی بارها به موضوعاتی درباره ترفند نامه هبه باشگاه داماش به استاندار، ارتباط فوتبال با کمیسیون ماده صد شهرداری و عدم رسیدگی و عدم پرداخت مبلغ سه و نیم میلیارد مطالبات باشگاه کارون اروند که منجر به انحلال باشگاه داماش گیلان شد، انتقادات تند و صریحی به عملکرد مدیران ایراد نمود.

خراسانی پیش از این مشاور حقوقی و سخنگوی باشگاههای سپیدرود و داماش گیلان و بازیکن این دو تیم بوده و هم اکنون نائب رئیس خانه مطبوعات گیلان می باشد و قلم شیوایی در بیان مطالب و انتقادات دارد. 

شاکی این پرونده یکی از اعضای شورای شهر رشت است که عملکرد وی در شورا و فوتبال رشت با حواشی و اتفاقات ناخوشایندی همراه بوده  اما شنیده ها حاکیست این عضو شورا چندی پیش اقدام به شکایت کیفری علیه یکی از مدیران کل استان نموده بود که در نهایت منجر به صدور حکم برائت مدیر مربوطه گردید. 

گویا خراسانی هم قرار است بزودی دو شکایت علیه این فرد و یکی از مدیران عامل فوتبال در مرجع صالح قضایی تا حصول نتیجه نهایی، تعقیب و پیگیری را ادامه دهد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19045

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: