پوستر نمایش «یک عاشقانه آرام» رونمایی شد

 

باز باران خبر/ مراسم رونمایی از پوستر یک عاشقانه آرام با حضور نویسنده، کارگردان، تهیه کننده، بازیگران این نمایش، استاد انوش نصر ماسوله و مهرداد آبسالان و جمعی از اصحاب رسانه و اهالی هنر برگزار شد.

در این نشست محمد پورجعفری نویسنده و کارگردان این تئاتر با اشاره به موضوع این تئاتر گفت: یک عاشقانه آرام با موضوع آسیب‌های اجتماعی از ۲ تا ۱۴ آبان ماه هر شب از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن نارون اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها بازوی هنر هستند، گفت: مطالبه‌گری هنرمندان و حمایت از هنر، بخصوص تئاتر یکی از شایسته‌ترین اقدامات اهالی رسانه است که همواره در این راه همراه و پیش قدم هستند.

 

پورجعغری با بیان اینکه تئاتر باید زبان جامعه باشد، تصریح کرد: حرف‌هایی که مردم نمی‌توانند بزنند را باید در تئاتر عنوان کرد.

نویسنده و کارگردان این نمایش در پایان خاطرنشان کرد: کاراکتر اصلی یک عاشقانه آرام خبرنگار است که به دنبال موضوعات آسیب‌های اجتماعی می‌رود.

 

تئاتر یک عاشقانه آرام به تهیه‌کنندگی دانیال شفیعی، نویسندگی و کارگردانی محمد پورجعفری، بازی ارشد امیراسکندری، مریم یکتا فرد، پریسا گوران، ارشیا زمانی، فرزاد عبادتی و با اسپانسری طراحی مد و لباس تی استایل بر روی صحنه خواهد رفت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33169

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: