پروژه جمع آوری فاضلاب فاز ۲ مسکن مهر رشت تا پایان سالجاری به اتمام می رسد

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای گیلان گفت: پروژه جمع آوری فاضلاب فاز ۲ مسکن مهر رشت تا پایان سالجاری به اتمام می رسد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب این شرکت از اتمام پروژه جمع آوری فاضلاب فاز ۲ مسکن مهر رشت تا پایان سالجاری خبر داد.

علیرضا غیاثی معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای گیلان با اشاره به لزوم جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در راستای حفظ محیط زیست و سلامت شهروندان تصریح کرد: پروژه جمع آوری فاضلاب فاز ۲ مسکن مهر رشت در سال ۹۸ با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال آغاز شد.

وی با بیان اینکه تا کنون ۴۷۷۵ متر لوله گذاری انجام شد اظهار داشت: میزان لوله گذاری پیش بینی شده در قرارداد ۵۲۴۶ متر به اقطار ۲۰۰، ۲۵۰، ۵۰۰، ۴۰۰، ۳۱۵ و ۶۰۰ میلیمتر می باشد که تاکنون پروژه ۹۹٫۶۹درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای گیلان در ادامه گفت: پیش بینی می شود این پروژه تا پایان سالجاری به اتمام رسد و ۱۵۰۰۰ نفر از جمعیت مسکن مهر رشت از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=12197

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: