دکتر رشاد در مراسم افتتاحیه پروژه های هفته دولت شهرداری کلاچای:

همه تلاش های مدیریت شهری در راستای خدمت به شهروندان  است  

همه تلاش های مدیریت شهری در راستای خدمت به شهروندان  است  

 

سحر مسافر

 

باز باران خبر – گزارش اختصاصی: طی مراسمی در پنجمین روز از هفته دولت ۸ پروژه عمرانی و توسعه شهری کلاچای به صورت نمادین درخیابان اندیشه غربی این شهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم نایب رئیس شورای شهر کلاچای ضمن تبریک هفته دولت گفت: مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر ۸ پروژه عمران شهری را با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در هفته دولت آماده افتتاح کرد.

علیپور افزود: برای پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان اندیشه غربی نیز با هدف هدایت آب‌های سطحی یک میلیارد و سیصد میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی در پایان اضافه کرد :هفت پروژه دیگر شامل روکش آسفالت خیابان شیخ صدوق، روکش آسفالت ورودی غربی پلرود، زیرسازی و آسفالت کوچه ایثار ۴، لوله گذاری کوچه بهار ۴ و انتهای خیابان پاسداران ،اجرای سنگ فرش پیاده رو حد فاصل میدان امام خمینی تا میدان شهدا، اجرای سنگ فرش بازار ماهی فروشان و ساخت سرویس بهداشتی پارک ساحلی بود.

در این مراسم شهردار کلاچای نیز  با تبریک هفته دولت گفت: ۷ پروژه عام المنفعه شهرداری کلاچای همزمان با هفته دولت سال جاری با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

دکتر مهدی رشاد با تبریک هفته دولت با اشاره به روکش آسفالت خیابان شیخ صدوق به ابعاد ۳ هزار مترمربع با اعتباری معادل ۱/۱ میلیارد تومان اظهار کرد: برای روکش ۱۲۰۰ متربع آسفالت ورودی غربی نیز ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

شهردار  کلاچای از زیرسازی و آسفالت خیابان اندیشه غربی به ابعاد ۱۲۰۰ مترمربع و ۴۰۰ مترمربع از کوچه ایثار با مجموع اعتباری معادل ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد و یاد آور شد: برای لوله‌گذاری کوچه بهار ۴ به طول ۳۰۰ متر اعتباری معادل ۹۰۰ میلیون تومان صرف شده است.

وی با اشاره به ۱۴۰۰ مترمربع از سنگفرش پیاده رو حدفاصل میدان امام (ره) تا مطب دکتر یوسفی با اعتبار یک میلیارد تومان خبر داد و افزود: برای اجرای سنگ فرش بخشی از بازار ماهی فروشان به ابعاد ۲۰۰ مترمربع نیز ۲۰۰ میلیون تومان هزینه صرف شده است.

شهردار کلاچای در پایان از ساخت سرویس بهداشتی پارک ساحلی (چهار چشمه) با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد و یاد آور شد: تمام تلاش های مجموعه  مدیریت شهری کلاچای در راستای خدمت به مردم و شهروندان و آبادانی این شهر است.

حیدری فرماندار رودسر نیز  در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شهردار و اعضای شورای شهر کلاچای در راستای توسعه و عمران شهری گفت: این خدمات باعث می‌شود تا مردم راضی و خوشنود باشند و بدانند که مسئولین در راستای خدمت به آنها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌نمایند.

گفتنی است در این مراسم فرماندار شهرستان رودسر، امام جمعه کلاچای، شهردار و اعضای شورای شهرکلاچای و دیگرمسوولین و مردم ولایی کلاچای حضور داشتند.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32369

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: