پرداخت بیش از ۷ میلیارد ریال یارانه به رسانه‌های گیلان

باز باران خبر/ معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از پرداخت هفت میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال یارانه حمایتی شش ماهه نخست سال جاری (اسفندماه ۹۸ تا پایان مردادماه ۹۹) به رسانه‌های واجد شرایط دریافت استان خبر داد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حسین ابراهیمیان با اعلام این خبر، افزود: این مبلغ به حساب صاحبان امتیاز ۴۳ روزنامه، نشریات ادواری و پایگاه خبری استان که در طرح رتبه‌بندی رسانه‌ها شرکت کرده و در سامانه جامع رسانه‌های کشور اعلام وصول مرتب داشته‌اند، واریز شده است.

وی تصریح کرد: مبالغی بین ۳۸۴ تا ۵۷۹ میلیون ریال (به جمع چهار میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال) از این یارانه به ۹ روزنامه گیلان اختصاص یافت.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: ۲۰ نشریه دیگر از ۱۶۵ نشریه محلی چاپی (به‌غیر از روزنامه) استان نیز توانستند یک میلیارد و ۶۹۳ میلیون ریال (مبالغی بین ۱۷ تا ۲۶۱ میلیون ریال) از این یارانه را دریافت کنند.

ابراهیمیان اضافه کرد: همچنین یک میلیارد و ۴۹۶ میلیون ریال یارانه (مبالغی بین ۲۵ تا ۵۶۸ میلیون ریال) به ۱۴ پایگاه از ۲۰۱ پایگاه خبری دارای مجوز استان گیلان تعلق گرفت.

وی در پایان با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۸ و به‌منظور شفاف‌سازی اطلاعات، گزارش یارانه‌های حمایتی رسانه‌های استان در بخش شفاف‌سازی اطلاعات تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منتشر می‌شود، افزود: علاقه‌مندان برای مشاهده جزئیات بیشتر می‌توانند به این بخش از تارنما (اینجا) مراجعه نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16711

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: