تجلیل ویژه از “دکتر رشاد “شهردار کلاچای

باز باران خبر: در یک اقدام کم سابقه و جالب توجه و البته غافلگیرکننده پرسنل و عوامل شهرداری و اعضای شورای شهر کلاچای با همراهی تعدادی از مسئولان شهرستان رودسر با برگزاری مراسم تجلیلی از دکتر رشاد شهردار جوان کلاچای به شکل باشکوهی تقدیر کردند.
بنابر این گزارش و به مناسبت ۲۵ اسفند ماه ( روز شهردار) که با حضور معاون عمرانی فرمانداری رودسر و جمعی از اعضای شورای شهر وکارکنان و پرسنل شهرداری ‌کلاچای  همراه بود به پاس تلاش ها و عملکرد موفق شهردار و مجموعه شهرداری در سال ۱۴۰۱ مراسمی ظهر امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه در سالن اجتماعات شهرداری کلاچای برگزار شد و کارکنان  واحد های مختلف شهرداری با اهدای هدایایی از دکتر رشاد تجلیل کرده و لحظات زیبا و به یاد ماندنی را به ثبت رساندند.
در این مراسم‌ حسین نیا ، معاون عمرانی فرمانداری رودسر از برپایی چنین مراسمی در راستای تجلیل  از شهردار و قدردانی از عملکرد و رفتار مطلوب  مدیریتی وی تمجید کرد و گفت: این موضوع موید نگاه صحیح  و رفتار منطقی اعضای  شورای شهر  و کارکنان  شهرداری است.
وی افزود: طبق بررسی ها و شواهد موجود می توان دریافت که همدلی و همگرایی خوبی در مجموعه  شهرداری،  شورای اسلامی و کارکنان آن وجود دارد که این بسیار ارزشمند است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29958

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: