سازمان صمت گیلان ، رتبه برتر پژوهشی کشور را کسب نمود

سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان رتبه برتر پژوهشی کشور را کسب کرد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، فرهاد دلق پوش از انتخاب سازمان صمت گیلان به عنوان سازمان برتر پژوهشی در هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت در تهران برگزار گردید، خبر داد و گفت: این سازمان پس از ممیزی و ارزیابی های صورت گرفته بر اساس طرح ها و فعالیت های پژوهشی تخصصی در بین ۳۱ استان کشور به عنوان سازمان برتر پژوهشی انتخاب شده است که در این جشنواره با اهدای لوح و تندیس مورد تجلیل قرار گرفت.
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان؛ پژوهش کاربردی را عامل اصلی بهبود مستمر در تولید و تجارت دانست و اظهار داشت: پیدایش تکنولوژی نوین، پویایی در ساختار و افزایش بهره وری، حاصل تلاش پژوهشگران و محققان جامعه است و ارائه ایده های نوع در بخش تحقیق و توسعه واحدهای صنعتی و حمایت از صنایع دانش بنیان و هایتک از اولویت های سازمان صمت است.

وی افزود: در واقع پژوهش یکی از محورهای مهمی است که ضامن پیشرفت و توسعه پایدار در هر کشور به شمار می‌آید. اگر پژوهشی نشود، دانش بشری افزایش نخواهد یافت. بدون انجام پژوهش حتی امور آموزشی نیز از پویایی و نشاط لازم برخوردار نخواهد بود.د

کتر دلق پوش خاطر نشان کرد: اگر یک تولید‌کننده خرد یا کلان، در آغاز یا ادامه فرآیند تولید، از همین ظرفیت‌های پژوهشی استفاده کرده و استراتژی خود را بر پایه نتایج حاصل از کارهای پژوهشی قرار دهد، قطعاً مزیتهای رقابتی آن افزایش یافته و پایداری و پویایی آن واحد تولیدی تضمین است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان؛ انتخاب و تجلیل از سایر واحدهای صنعتی در جشنواره ملی پژوهشی و فناوری را افتخار آمیز دانست و گفت: در این رابطه واحد فنی مهندسی پویندگان بهبود کیفیت به عنوان واحد برتر فنی مهندسی، مرکز پژوهشی صنعتی و معدنی شرکت شعله صنعت به عنوان مرکز پژوهشی برتر و واحد تحقیق و توسعه شرکت فراوری و ساخت به عنوان مرکز برتر R&D  از گیلان در سطح کشور انتخاب شدند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5846

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: