روز قدس، روز متحدکردن صفوف امت اسلامی در برابر استکبار جهانی است

باز باران خبر/ سرهنگ قاسمی گفت: روز قدس مرزجغرافیایی نمی شناسد و مطالبه آزادی قدس نیزمطالبه فراجغرافیایی وفراملیتی است.

سرهنگ پاسدار سیداکبر قاسمی با اشاره به اینکه روز قدس، متحدکردن صفوف امت اسلامی در برابراستکبارجهانی است گفت: حمایت های همه جانبه امام خمینی «ره» و در ادامه امام خامنه ای(مدظله العالی) از آرمان فلسطین و به ویژه تدبیر و دوراندیشی در زمینه مردمی واسلامی کردن مبارزه علیه رژیم صهیونیستی و به صورت خاص تعیین روزجمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نور امیدی درجوامع اسلامی ایجاد کرد که امروزه با گذشت بیش از چهار دهه از حضور ملت ها در صحنه نمایش و پیدایش بیداری اسلامی، اقتدار علیه رژیم صهیونیستی زمینه لازم برای آزادی قدس شریف را فراهم کرده است.

قاسمی گفت: درحقیقت می توان پیروزی های پی درپی امت اسلامی علیه نظام سلطه و صهیونیسم جهانی در عرصه های مختلف را در پیوند معنادار با روز جهانی قدس و آثار آن جستجو کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در ادامه به نتایج نام گذاری روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: اعلام روز قدس باعث شده تا قدس شریف و مظلومیت ملت فلسطین که می رفت تا به کلی از یادها رفته وفراموش شود مورد توجه جهانیان قرارگیرد.

سیداکبرقاسمی گفت: اگر پیروزی انقلاب اسلامی و توجه دقیق حضرت امام خمینی «ره» و در ادامه اهتمام و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مدظله العالی» نسبت به قدس شریف و کشور و مردم فلسطین نبود بواقع هم دشمنان قسم خورده اسلام چون امریکا و غرب و رژیم صهیونیستی و نیز سران خائن برخی از کشورهای عربی در فراموشی مسئله قدس و فلسطین از ذهن و ضمیر جهانیان کاملا موفق شده بودند. لذا یکی از آثار روز قدس ایجاد یکپارچکی جوامع اسلامی و متحدکردن صفوف امت اسلامی در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است.

سرهنگ قاسمی به اهمیت روز جهانی قدس از جهات مختلف اشاره کرد و گفت: روز جهانی قدس از جهات مختلف دارای اهمیت است: نشان دادن مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت اسرائیل/ایجاد اهرم فشارعلیه رژیم صهیونیستی/خارج کردن مسئله فلسطین از بعدملی و تبدیل آن به بعد جهانی و اسلامی /خنثی کردن توطئه غرب و رژیم صهیونیستی / تاثیر معنوی برمسلمانان و ایجاد نوعی مشارکت عمومی/زیر سوال بردن دولتهای مرتجع و غربگرای جهان اسلام و …

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: : روز قدس روز پیوند قطره های خروشان دریای بیکران آزادی و روز تبلور عزم و اراده آزادسازی انرژی امت اسلامی علیه نظام سلطه و صهیونیسم جهانی برای رهایی قدس شریف است.

قاسمی گفت: روز قدس مرزجغرافیایی نمی شناسد و مطالبه ی آزادی قدس نیز مطالبه فراجغرافیایی وفراملیتی است. تا به امروز هیچ مسئله ای نتوانسته روز قدس را به فراموشی بسپارد و همه ساله حضور مسلمانان در سراسرجهان در راهپیمایی روز قدس با شکوه تر از سال قبل برگزار می شود. امسال نیز به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی متفاوت تر از سال های گذشته روز جهانی قدس را گرامی داشته و از مردم فلسطین دفاع خواهیم کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19656

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: