رسانه های برتر یاور فلسطین معرفی شدند

رسانه های برتر یاور فلسطین معرفی شدند

به گزارش بازباران خبر: مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان  با اشاره به فعالیت بیش از یک هزار فعال رسانه ای و فضای مجازی در جشنواره رسانه های یاور فلسطین در گیلان اظهار کرد: در بخش خبرگزاری ها، خبرگزاری های ایرنا، فارس و تسنیم، در بخش رسانه های مکتوب روزنامه نسیم و در بخش پایگاه های خبری هشت دی، دیار میرزا و گیل خبر به عنوان رسانه های برتر یاور فلسطین توسط کارگروه رصد، تحلیل و بررسی صاحب این عنوان شدند.

مهدی پارسا با بیان به اینکه تمامی رسانه های مکتوب و مجازی گیلان، یاور مردم مظلوم فلسطین هستند، خاطر نشان کرد: رسانه هایی که دارای بیشترین و کیفی ترین اخبار، گزارش های تصویری و مصاحبه و یادداشت با موضوع فلسطین و قدس شریف بودند؛ توسط کمیته داوران پنج نفره رصد و شناسایی و معرفی شده اند.
پارسا با اعلام اینکه استان گیلان در حوزه کمی و کیفی مطبوعات کشور دارای جایگاه ویژه ای است، تاکید کرد: باید برای ارتقاء بیش از پیش آن تلاش شود.
وی با بیان اینکه فعالیت رسانه های گیلان در انتشار اخبار و رویدادهای جبهه مقاومت و به ویژه فلسطین کم نظیر است، افزود: در روز جهانی قدس شاهد انتشار بیس از سه هزار و ۶۰۰ خبر با موضوع قدس و نه به معامله قرن بودیم.
مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به تجلیل از رسانه های یاور فلسطین دراین استان گفت: در بخش ویژه جشنواره یاور فلسطین نیز از کانال صدا و سیمای مرکز گیلان در شبکه های اجتماعی به دلیل دقت، تعدد و انتشار سریع اخبار روز جهانی قدس تقدیر می شود.
پارسا خاطرنشان کرد: به زودی تیتر برتر اخبار روز جهانی قدس رسانه های مجازی و مکتوب این استان با همکاری جمعیت حمایت از مردم مظلوم فلسطین با هدف تکریم پدیدآورندگان آثار فاخر در مطبوعات انتخاب، معرفی و تقدیر خواهند شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1580

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: