رونمایی از پوستر اولین سوگواره عاشورایی « راه روشن » در بخش سنگر

 

باز باران خبر – سرویس فرهنگی: سوگواره عاشورایی « راه روشن » به میزبانی بخش سنگر در ۳ بخش داستان کوتاه ، خاطره نویسی و دلنوشته از تاریخ ۳۰ مهر برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، پوستر اولین سوگواره عاشورایی “راه روشن”  طی مراسمی با حضور بخشدار ، امام جمعه ، جمعی از مسئولین و هنرمندان بخش سنگر و معاون فرهنگی و رسانه ای  ارشاد اسلامی گیلان روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه در بخشداری سنگر رونمایی شد.
در این مراسم  بخشدار سنگر با بیان اینکه به کارگیری هنر در خدمت اسلام و عاشورا بیانگر تواضع و فروتنی هنرمندان است  گفت: انسان های بزرگ در برابر مسائل بزرگ تواضع دارند و ابراز ارادت به عظمت عاشورا نشانه درک و فهم صحیح انسان است.
حسین محبتی افزود: هر کسی که اقدامی برای عاشورا و بیان اهداف آن انجام می دهد در اصل بزرگی خویش را نشان داده و به‌ کارگیری هنر در راه ترویج مکتب و فرهنگ عاشورا نشان دهنده کمالات بالای هنرمند است.
حجت‌الاسلام محمدیان امام جمعه سنگر نیز در این مراسم گفت: استفاده از هنر در راه ترویج مکتب و فرهنگ عاشورا نشان دهنده کمال بالای هنرمند است.
گفتنی است سوگواره عاشورایی راه روشن ویژه گروه های سنی جوانان ، نوجوانان و بزرگسالان در بخش های استانی و ویژه برگزار می شود  که موضوعات بخش استانی شامل ” محرم ، عاشورا  و اربعین” در قالب داستان کوتاه، خاطره نویسی و دلنوشته می باشد.
همچنین بخش ویژه  نیز با موضوع امام رضا (ع)  و در قالب داستان کوتاه، خاطره نویسی و دلنوشته است.
شایان ذکر است سوگواره استانی “راه روشن” به میزبانی بخش سنگر در ۳ بخش رقابتی ( داستان کوتاه ، خاطره نویسی و دلنوشته ) از تاریخ ۳۰ مهر ماه آغاز شده و علاقه مندان برای شرکت در این سوگواره می توانند آثار خود را تا آذر ماه ۱۴۰۲ به دبیرخانه این سوگواره به آدرس https://digiform.ir/raheroushan ارسال نمایند .
مراسم اختتامیه و معرفی آثار برتر این سوگواره در تاریخ ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.

 

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33315

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: