نظارت اثربخش بر صنوف و معادن شهرستان آستارا در دستور کار است

باز باران خبر/ مدیر کل صمت گیلان در دیدار با غلامرضا مرحبا، نماینده مردم شریف شهرستان آستارا عنوان کرد: بندرآستارا یک ظرفیت مهم اقتصادی است، لذا نظارت اثربخش بر صنوف با هدف تقویت بازار ساحلی و فعالیت معادن در دستور کار قرار دارد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت گیلان، تیمور پورحیدری از برنامه ها و روند ساماندهی بازار، معادن و رسیدگی به مشکلات صنایع سخن گفت و عنوان کرد: هرچند به واسطه قانون انتزاع بسیاری از امور تنظیم و تامین بازار محصولات کشاورزی و فرآورده های دامی و غذایی به سازمان جهاد کشاورزی واگذار شده است ولی ما همچنان دوشادوش آنها در میدان نظارت هستیم.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به برگزاری طرح های نظارتی میدانی گسترده این اداره کل در ایام نوروز اشاره کردو اظهار داشت: با توجه به گردشگرپذیری شهر بندری آستارا؛ دسترسی ، فراوانی و نظارت بر اقلام پرمصرف در این ایام در اولویت بود. همچنین در این دیدار؛ نماینده مردم شریف شهرستان آستارا با بیان اینکه ۵۰ درصد اقتصاد و اشتغال شهرستان آستارا بر پایه بازار می باشد، عنوان کرد: تقویت بازار ساحلی و نحوه نظارت بر آن با توجه به بندری بودن شهرستان آستارا بسیار حائز اهمیت است.
غلامرضا مرحبا، اظهار داشت: نظارت مستمر، تعامل و هماهنگی دستگاههای نظارتی بر سطح بازار را در جهت حفظ قدرت خرید شهروندان اثربخش خواهد بود. 
وی همچنین افزود: فعال سازی و رسیدگی به وضعیت معادن آستارا در راستای کاهش هزینه های ساخت و ساز و عمران و آبادانی شهرستان آستارا  مد نظر قرار گیرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=23541

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: