برخورد با تعطیلی خودسرانه واحد‌های نانوایی

    باز باران خبر – مریم زارع درخشان: فرماندار شهرستان فومن بر لزوم برخورد با تعطیلی های خودسرانه نانوایی ها تاکید کرد. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فومن موسی فکور با تاکید بر اهمیت نظارت مستمر و اطمینان از رعایت حقوق مردم، خواستار فعالیت هرچه بیشتر کارگروه آرد و نان شهرستان شد. 

 وی با بیان این که برخورد با تعطیلی های خودسرانه بصورت جدی انجام  شود گفت: انتظار می رود با سرعت دادن به رسیدگی قانونی به مواردی قید شد رضایت مردم تامین شود.   در ادامه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان با اشاره به این که در چند ماه گذشته ۳۲۹ مورد بازرسی توسط گشت مشترک کارگروه آرد و نان شهرستان انجام شده از ۶۵ مورد برخورد با تخلفات واحد‌های نانوایی خبر داد. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فومن نیز  اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد از نانوایی های شهرستان دارای سهمیه ماهانه کمتر از ۱۰۰ کیسه آرد هستند که موجب کاهش ساعات فعالیت و پخت نان می شود. 

در این نشست رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نیز با انتقاد از تخلفات صورت گرفته مکرر توسط برخی واحد‌های صنفی، خواستار استفاده از ظرفیت برخورد قانونی در راستای حفاظت از منافع مصرف کنندگان و همچنین لغو پروانه فعالیت آن دسته از واحد‌های نانوایی شد که رفتار متخلفانه آن ها عالی رغم تذکرات و برخوردهای قبلی تغییر نکرده است. 

همچنین رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن هم با بیان اینکه ۲۰۴ مورد بازدید بهداشتی از واحد‌های نانوایی انجام شده بر اهمیت فرآیند پخت سالم و بهداشتی نان به عنوان قوت غالب در جامعه تاکید کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32004

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: