دیدار و گفتگوی علی افتخاری با رئیس فدراسیون جهانی کشتی

باز باران خبر- سرویس ورزشی/ علی افتخاری، عضو گیلانی فدراسیون جهانی کشتی در اولین روز از مسابقات کشتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو با “نناد لالوویچ” رئیس فدراسیون جهانی کشتی در خصوص موضوعاتی نظیر روند توسعه ورزش کشتی در ایران، حضور ایرانیان در کرسی‌های جهانی و آسیایی کشتی و بررسی برگزاری مسابقات کشتی در المپیک دیدار و گفتگو کرد.
افتخاری در این دیدار از رئیس فدراسیون جهانی کشتی خواست که از کشتی ایران حمایت بیش از پیش انجام دهد و راه ورود نخبه‌های کشتی ایران به کمیسیون‌ها و هیئت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی را فراهم نموده و برای برگزاری مسابقات جام جهانی و قهرمانی جهانی برای کشتی ایران که از قطب های برتر کشتی جهان است تلاش و حمایت بیشتری شود.
لالوویچ ضمن ابراز خرسندی از این دیدار اظهار داشت: من و هیئت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی برای کشتی ایران ارزش ویژه‌ای قائل هستیم و سال‌ها بعنوان یک دوست و همکار در کنار دکتر توکل عضو پیشین هیئت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی بوده‌ و از روند کشتی در ایران رضایت کاملی دارم.
افتخاری در بخش دیگری از گفتگو ی خود با رئیس فدراسیون جهانی در خصوص حمید سوریان نظر حمایتی لالوویچ را خواستار شد که رئیس فدراسیون جهانی کشتی از حضور یک ایرانی در هیئت رئیسه فدراسیون جهانی استقبال و ابراز خرسندی کرد گفت: انتخابات یک فرآیند دموکراتیک و آزاد است و این بستگی به رایزنی‌های سیاسی، دیپلماتیک و ورزشی ایرانیان دارد.

لالوویچ در بخش دیگری از این گفتگو یاد آور شد: بر روند استعدادیابی، آموزش فدراسیون کشتی در سراسر ایران اشراف کامل داشته و از احداث و‌ بازگشایی سالن‌های اختصاصی کشتی و اعزام مربیان ویژه توسط فدراسیون به شهر‌ها و استان‌های مختلف در ایران و تمرینات و آمادگی ورزشکاران اطلاع دارد.
وی همچنین اظهار داشت: این روند سبب ارتقای سطح کشتی ایران در آسیا و جهان خواهد شد و از این حیث نیز از عملکرد و‌ وضعیت کشتی ایران رضایت دارم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=20880

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: