پرداخت وام قرض الحسنه فوری به کارگران گیلان

باز باران خبر: مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور در دیدار با استاندار گیلان از پرداخت ۷۰ فقره وام قرض الحسنه فوری به مبلغ ۵ میلیون تومان به کارگران گیلان همزمان با روز کارگر خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در دیدار با حبیب اله مهدیان اظهار داشت: این تسهیلات به مناسبت روز کارگر از طریق بانک توسعه تعاون پرداخت می‌شود.
وی با بیان اینکه تسهیلات رونق تولید منابع پایداری نداشت افزود: برای تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه اگر به موقع پرداخت شود ردیف خوبی در نظر گرفته شده است.
نماینده عالی دولت تصریح کرد: پرداخت تسهیلات از طریق تبصره ۱۸ قانون بودجه به صورتی که ۵۰ درصد از منابع بانکی و ۵۰ درصد دیگر آن سهم صندوق ملی است که در صورت تحقق اشتغال به آن یارانه تعلق و از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.
وی در مباحث تسهیلات تبصره ۱۸ سازمان برنامه و بودجه ضمن ارائه این پیشنهاد که یارانه تسهیلات اول به بانک پرداخت شود، افزود: تسهیلات بانک به نسبت یارانه‌ای که دریافت کرده و به نوعی سود تعدیل شده باشد.
دکتر سالاری در پایان این دیدار از بانک توسعه و تعاون که در پرداخت تسهیلات بین چهار بانک عامل کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید تا به امروز رتبه اول را کسب کردند تقدیر و تشکر کرد.
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=648

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: