تقویت پژوهش هدف حمایت از پایان نامه های فرهنگ و هنر است

 مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد: نهادینه کردن و تقویت فرهنگ پژوهش هدف حمایت از پایان نامه های کاربردی فرهنگ و هنر است.

به گزارش باز باران خبر؛ قاسم مصفا افزود: حمایت از پایان‌نامه‌های کاربردی یکی از مهمترین اقداماتی است که در سال‌های اخیر نه‌ تنها موجب ‌به‌کارگیری و بهره‌برداری از ظرفیت‌های فکری بخش عظیمی از دستگاه تولید علم می‌شود، بلکه موجب نهادینه‌ساختن و تقویت پژوهش در حوزه‌های مختلف نیز خواهد شد.
وی اظهار داشت: پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات درنظر دارد بخشی از موضوعات پژوهشی مورد نیاز خود را در قالب حمایت از پایان‌نامه‌های دوره‌های دکتری و کارشناسی ارشد، عملیاتی و اجرا کند.  
وی ادامه داد: بر همین اساس از سوی پژوهشگاه یادشده فراخوانی صادر شده و در آن اعلام شده است که دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور می‌توانند پایان‌نامه‌های دفاع‌شده خود را که بیش از یک سال از زمان دفاع آنها نگذشته باشد، برای بررسی، ارزیابی و حمایت مادی و معنوی و بر اساس اولویت‌های سال ۱۳۹۹، به پژوهشگاه ارسال کنند.
مصفا افزود: مشمولان، برای دریافت اولویت‌های پژوهشی سال ۱۳۹۹ پژوهشگاه و همچنین شیوه‌نامه حمایت از پایان‌نامه، به سایت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نشانی https://www.ricac.ac.ir مراجعه نمانید.
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به خسارت های وارده بدلیل کرونا تاکید کرد: سامانه کارآ همچنان فعال است و متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را ثبت کنند.
مصفا، با بیان اینکه این تسهیلات برای جبران خسارت‌های وارده به کسب و کارهای این بخش ناشی از محدودیت‌ها و بیکاری‌های تحمیلی مستمر از کرونا است از متقاضیان خواست تا هرچه زودتر نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند   گفت: مهلت ثبت‌نام در این سامانه تاکنون چند نوبت تمدید شده است؛ بر این اساس، صاحبان کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه ‌ای اعم از افراد و واحدهای کارگاهی رسمی (دارای کارکنان بیمه شده) و شاغلان و فعالان فرهنگی و هنری بدون کد کارگاهی بیمه (غیر رسمی) تا پایان مهرماه مهلت دارند درخواست تسهیلات را از طریق سامانه کارآ ارائه و ثبت کنند.
تاکنون یک هزار و ۲۳۲ فقره پرونده (شامل هزار و ۷۹۸ اشتغال به نفر) از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه گیلان در سامانه کارآ ثبت‌ شده است  و بیش از ۱۱۲میلیارد ریال تسهیلات کرونا به اهالی فرهنگ و هنر استان پرداخت شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=14417

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: