نشست مجازی ((نگاهی به ادبیات کودک در ایران)) در گیلان برگزار می شود

در آستانه فرارسیدن روز جهانی کودک و با حضور عضو هیات علمی دانشگاه گیلان نشست مجازی “نگاهی به ادبیات کودک در ایران” روز سه شنبه در صفحه مجازی اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار می شود.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، نشست تخصصی  “نگاهی به ادبیات کودک در ایران” با حضور دکتر فرزانه آقاپور، عضو هیات علمی دانشگاه گیلان و دکترای ادبیات فارسی در آستانه ۱۶مهر و  روز جهانی کودک با حضور دوستداران این حوزه برگزار خواهد شد.

همچنین در این گردهمایی تخصصی، ویژگی های ادبیات کودک و نوجوان و نقش خانواده، مدرسه، نهادها و سازمان ها در ایجاد علاقمندی کودکان به کتاب و کتابخوانی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

گفتنی است این نشست ویژه روز سه شنبه (۱۵مهر) راس ساعت۱۰صبح از صفحه مجازی اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانی skyroom.online/ch/gilanpl/gilanpl  در دسترس علاقمندان و دوستداران حوزه کودکان خواهد بود.

علاقمندان به شرکت در این نشست می توانند پس از ورود به صفحه اسکای روم با کلیک بر روی گزینه میهمان در این نشست مشارکت کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=14413

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: