ناشران گیلان برای حضور در نخستین نمایشگاه مجازی تهران ثبت نام کنند

ناشران گیلان برای حضور در نخستین نمایشگاه مجازی تهران ثبت نام کنند

باز باران‌خبر/ معاون مطبوعاتی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از ناشران استان خواست تا فرصت باقیست برای حضور در نخستین نمایشگاه مجازی تهران ثبت نام کنند.

حسین ابراهیمیان افزود: نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول تا ششم بهمن ماه برگزار می شود و ناشران تا چهاردهم دی ماه فرصت دارند برای حضور در نمایشگاه یادشده ثبت نام نمایند.
وی اظهار داشت: ناشران متقاضی حضور در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران می‌توانند از تاریخ ۱۰ دی ماه با مراجعه به سایت www.ketab.ir ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه را مشاهده و نسبت به ثبت‌‏ نام اقدام کنند. 
وی ادامه داد: عضویت ناشران در سامانه «پست کتاب» به منظور بهره ‌مندی از تخفیف‌های پست کتاب، ویژه نمایشگاه مجازی کتاب تهران الزامی است.
ابراهیمیان گفت: علاقه‌ مندان برای اطلاع از نحوه ثبت ‌نام ناشران‌، بن نمایشگاه،‌ سرویس‌های ارسال‌ کتاب و سامانه فروش کتاب می‌توانند با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.
وی ادامه داد: شیوه خرید از نمایشگاه و ارسال کتاب‌ها، نحوه و میزان تخصیص یارانه خرید (بن کتاب) و دیگر اطلاعات مورد نیاز ناشران و خریداران طی اطلاعیه‌های بعدی و در اسرع وقت منتشر خواهد شد.
معاون مطبوعاتی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در بخش دیگری از سخنانش به دو برابر شدن تعداد عناوین کتب منتشر شده در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۲ اشاره کرد و افزود: ۸۹۹ مورد مجوز نشر طی سال ۹۸ در گیلان صادر شد که در این بخش نیز با توجه به صدور ۴۲۹ مجوز در سال ۹۲، با رشد بیش از دو برابری مواجه هستیم.
ابراهیمیان یادآور شد: ۹۸۵ مؤلف شامل ۳۹۶ زن و ۵۸۹ مرد در استان فعالیت دارند که نسبت به سال ۹۲ تقریبا سه برابر شده اند. 
وی تصریح کرد: همچنین، ۵۳۵ نمایشگاه کتاب طی شش سال گذشته در استان برگزار شد که بالغ بر یک میلیون ۱۲۰ هزار نفر از آن ها بازدید کردند؛ برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب استان طی این سال ها هیچ گاه تعطیل نشده است.
هم اکنون ۱۸۷ انتشارات دارای مجوز در گیلان وجود دارد که از این تعداد ۶۰ ناشر در سال گذشته فعال بودند.
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول تا ششم بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17499

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: