انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک پارک علم و فناوری و دانشگاه علمی کاربردی استان گیلان

باز باران خبر/ توجه به چالش ها و مسائل متعدد پیرامون اشتغال که جامعه با آن مواجه است یکی از برنامه های اشتغال وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد.

طرح دستیار فناوری به منظور هدایت هدفمند آموزه های دانشجویان و دانش آموختگان به سمت استفاده کاربردی و کسب تجربه عملی جهت شکل گیری دانشگاه جامعه محور، پاسخگو و کارآفرین و ایجاد انگیزه و حس نشاط و القای تفکر آموزش پویا در دانشجویان، و با هدف تربیت نیروی متخصص تنظیم و برنامه ریزی شده است.

تفاهم نامه، بین “دانشگاه علمی کاربردی استان گیلان” و پارک علم وفناوری استان گیلان با هدف گسترش زمینه های همکاری مشترک و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در راستای اجرای طرح دستیار فناوری و در چهارچوب مواد زیر منعقد گردید.

از جمله موضوعات این تفاهمنامه می توان به مواردی از جمله: همکاری مشترک طرفین در ساماندهی و اجرایی نمودن طرح دستیار فناوری اشاره کرد که با هدف ایجاد فرصت های شغلی برای دانشجویان و دانش آموختگان در واحد های فناور و تکمیل فرایند تبدیل ایده به محصول و تسریع روند انتقال فناوری اشاره کرد.

ایجاد زمینه های مشترک جهت بهره مندی از توانمندی ها و خدمات متقابل پارک و دانشگاه و تقویت واحد ها و شرکت های دانش بنیان با تامین نیروی انسانی از دیگر اهداف این تفاهم نامه می باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=24645

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: