برگزاری دوره آموزش روزنامه نگاری با حضور اساتید ملی در گیلان

 

باز باران خبر/ مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گیلان اعلام کرد: یک دوره ۶۰ساعته روزنامه نگاری با سرفصل‌های مورد تأیید مرکز مطالعات، به صورت حضوری در گیلان برگزار می‌شود.

میلاد ابراهیمی با اشاره به برگزاری دوره آموزش روزنامه نگاری مقدماتی با حضور اساتید ملی اظهار کرد: باتوجه به درخواست خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گیلان از مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، یک دوره ۶۰ساعته خبرنویسی با سرفصل‌های مورد تأیید مرکز مطالعات، به صورت حضوری در گیلان برگزار می‌شود.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گیلان با اشاره به سرفصلهای دوره ۶۰ساعته روزنامه نگاری مقدماتی بیان کرد: این دوره در ۱۰ روز و در تاریخ‌های ۲۸ و ۲۹ دی ماه، چهار و پنج، ۱۲ و ۱۳ و ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه و سوم و چهارم اسفندماه از ساعت هشت الی ۱۶ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های خبرنویسی، روابط عمومی، گزارش نویسی، تکنیک مصاحبه و شیوه نگارش در مطبوعات به عنوان سرفصل‌های دوره مقدماتی روزنامه نگاری گفت: اساتید این دوره به ترتیب یونس شکرخواه، محمد آقاسی، مسعود بصیری، فریدون صدیقی وعلیرضا حسینی پاکدهی هستند.

ابراهیمی با بیان اینکه ظرفیت ثبت نامی در این دوره محدود به ۲۰ نفر ثبت نامی است، افزود: علاقه مندان برای شرکت در این دوره مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، مدرک تحصیلی و شماره موبایل را به سرشماره پیامکی ۱۰۰۰۱۳۳۳۳۲۳۶۲۹ ارسال کنند.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گیلان با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام در دوره مقدماتی روزنامه نگاری تا پایان روز دوشنبه ۲۵ دی است، گفت: اولویت پذیرش افراد ثبت نامی بر اساس حضور مستمر افراد در دوره‌های آموزشی گذشته است.

به گفته ابراهیمی دوره روزنامه نگاری مقدماتی به همت خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان و با همکاری مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار و درصورت قبولی در آزمون مدرک معتبر مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34204

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: