پایگاه شهید حسن پاینده در رشت افتتاح شد

باز باران خبر/ اختصاصی؛ یک باب پایگاه بسیج ویژه برادران مزیّن شده به نام شهید حسن پاینده در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) مجتمع یاس ناجا واقع در بلوار ولیعصر ، خیابان هلال احمر رشت با حضور جناب سرهنگ پاسدار محسن جعفری جانشین سپاه مرکزی رشت، سرهنگ دوم پاسدار محمدعلی شیاسی فرماندهی حوزه یک شهری برادران و جمعی از بسیجیان حوزه یک شهری و نمازگزاران افتتاح شد.

سرهنگ شیاسی، فرمانده حوزه یک شهری برادران در حاشیه این مراسم گفت: پایگاه بسیج با هدف کمک به مردم و امداد به موقع در صورت نیاز برپا می شود.
وی همچنین با بیان اینکه فضای مجازی، دفاعی امنیتی و خدمت رسانی از اساسی ترین مسایلی است که پایگاه ها باید به آن توجه داشته باشند افزود: پایگاه باید بصورت راهبردی بیاندیشد و بصورت تاکتیکی و اصولی وارد میدان شود.
سرهنگ‌جعفری جانشین سپاه مرکزی رشت همچنین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به هدایت رهبرانه درپایگاه های بسیج تاکید کرد و گفت: دو انتظار از فرمانده پایگاه های بسیج می رود که آن مدیریت رهبرانه همچون حاج قاسم سلیمانی است نه مدیریت حاکمانه.
وی افزود: فرمانده پایگاه باید بصورت چهره به چهره با مردم‌ در تعامل و پیگیر مشکلات و مسایل مختلف آنان باشد.
سرهنگ جعفری همچنین ضمن تاکید بر انجام امور در حیطه کاری مشخص و حدود تعیین شده تصریح کرد: اشرافیت کامل داشتن در حوزه استحفاظی خود چون نظارت بر اماکن دولتی، مدارس و رفع مشکلات مسئولین، جانبازان و ایثارگران و محله محوری رکن اصلی خدمت باشد.

وی ادامه داد: آشتی و روشنگری یکی از هنرهای فرمانده پایگاه باید باشد تا بتواند با هنر و بیان خود هدف بسیج و انقلاب رو شفاف سازی و اقشاری که با این دو جبهه بیگانه اند را جذب و فعال نماید.

سرهنگ پاسدار جعفری با ضرورت اینکه معیار بسیج تقوا و بصیرت است اظهار داشت: برنامه ریزی درست برای پایگاه بویژه برای جوانان اهمیت فوق العاده ای در کسب موفقیت پایگاه خواهد داشت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=14345

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: