فعالان عرصه صنعت و معدن، ناجیان اقتصاد و اشتغال کشورند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در سالروز ملی صنعت و معدن گفت: فعالان عرصه صنعت و معدن، ناجیان اقتصاد و اشتغال کشورند
به گزارش باز باران خبر و به نقل از واحد روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان،فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت سالروز ملی صنعت و معدن، این روز بزرگ را به همه پیشقراولان وحماسه سازان نبرد اقتصادی تبریک گفت: بسمه تعالی- «در فضای پرتلاطم اقتصادی و تحریم های ضالمانه، ایستایی و پایمردی کارفرمایان عرصه صنعت و معدن، حماسه آفرین و دشمن شکن است. حقیقتاً  امروز هر واحد صنعتی و بنگاه اقتصادی خاکریزی برای نبرد است و فعالان عرصه صنعت و معدن، ناجیان اقتصاد و اشتغال و سنگربان کیان و حریم کشورند.
 تردیدی نیست که تکیه بر توانمندی‌های صنعتی و معدنی از اساسی‌ترین عناصر جریان توسعه اقتصادی محسوب می‌شود. یقیناً توسعه و گسترش سازمان یافته واحدهای تولیدی و معدنی می‌تواند در پیشرفت سراسری اقتصاد و تولید و اشتغال در کشور نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد.
بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن مجالی است تا در پرتو ارشادات و منویات مقام معظم رهبری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در سال رونق تولید چراغ راه خویش قرار داده و با همکاری و همراهی بخش خصوصی و دولتی ، با عزم ملی و مدیریت جهادی در راستای تحقق شعار رونق تولید و برنامه توسعه گام برداریم و در این راه با تلاش جهادی و برنامه‌ریزی مکانیزم های مناسبی را برای استفاده از ظرفیت‌ها طراحی و تدوین کنیم و اصلاحات لازم را در حیطه‌های عملکردی به انجام رسانده و فراموش نکنیم که راه توسعه و پیشرفت از معبر درایت ، اتکا به ظرفیت های موجود داخل کشور و رویکرد ایثار گونه در کارزار اقتصادی می‌گذرد .
اینکه مجموعه ذخایر معدنی غنی و قابلیت های صنعتی بالای کشورمان در کنار نیروی انسانی توانمند تنها به لحاظ کمی و کیفی قوس صعودی را در تولید منجر شده و سهم صادراتی بیشتر و ارزش افزوده بالاتری را نیز برای کشور به ارمغان آورده و جایگاه ایران اسلامی را در منطقه و جهان برجسته کرده است، نشانگر هوشمندی و خلاقیتی است که درهای موفقیت و پیشرفت را در برابر عزم راسخ حماسه سازان عرصه صنعت و معدن گشوده و هدایتگر قطار پیشرفت و توسعه در مسیر صحیح آن بوده است .
بدینوسیله روز ملی صنعت و معدن را که روز تجدید عهد و پیمان دولت و ملت با مدافعان کیان و حریم اقتصادی و جهادگران عرصه صنعت و معدن است به همه تلاشگران، کارآفرینان ،مدیران و کارکنان این عرصه تبریک می‌گویم و امید است درسالی که به‌نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، با استعانت از خداوند قادر متعال آغازگر فصل نوینی باشیم که اعتلای ایران اسلامی و شکوفایی اقتصاد و تجارت در استان سرسبز گیلان از ثمرات شیرین آن باشد.
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=2136

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: