برگزاری یادواره ۱۸ شهید امدادگر گیلان

 یادواره ۱۸ شهید امدادگر هلال احمر استان گیلان با حضور و سخنرانی آیت الله معزی نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر در رشت برگزار می شود.

به گزارش باز باران خبر؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: یادواره شهدای امدادگر این جمعیت چهارشنبه هفته جاری ۲۹ خرداد با سخنرانی آیت الله معزی نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر کشور برگزار می‌شود.

مهدی ولی پور افزود: یادواره شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر استان گیلان به منظور ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی و احترام به مقام والای شهدای انقلاب و هلال احمر برگزار می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گرانقدر اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان، جامعه نیازمند یادآوری از خود گذشتگی و ایثارگری‌های شهدا و ترویج روحیه بشر دوستی آنها در جامعه و در بین جوانان است.

ولی پور با اشاره به هدف و آرمان شهدا و هم راستا بودن آن با فعالیت‌های هلال احمر بیان کرد: ترویج روحیه امدادگری و از خود گذشتگی در هلال احمر نیازمند یادآوری و شناخت کامل اعضای این نهاد بزرگ مردمی از روحیات شهدای زمان جنگ است که در دفاع از میهن و اهداف والای انقلاب از جان خود گذشتند.

وی خاطر نشان کرد: تهیه مستند زندگی شهدا، بیان خاطراتی از آنها از زبان همرزمان و خانواده‌هایشان، تهیه و تدوین کتابچه خاطرات، تهیه تندیس و طراحی و ساخت یادمان شهدا از کارهای در حال اجرای این جمعیت برای ارائه در یادواره شهدای امدادگر هلال احمر گیلان است.

جمعیت هلال احمر دارای ۱۷ شهید امدادگر دفاع مقدس و یک شهید امدادگر مدافع حرم است که برای امدادرسانی و دفاع از کیان میهن اسلامی به درجه رفیع شهادت رسیده اند.

گفتنی است بر اساس آخرین آمار بیش از ۱۴ هزار و ۱۷۲ عضو جوان و بیش از هشت هزار و ۶۳۳ داوطلب با جمعیت هلال احمر گیلان همکاری می‌کنند.‌

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1850

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: