واگن حمل خودرو در مسیر رشت – مشهد راه اندازی می شود

باز باران خبر/ مدیرکل راه آهن شمال ۲ گفت: در راستای ارائه خدمات بیشتر و رفاه حال شهروندان محترم برای متقاضیان سفر با قطار، از اول فروردین سال ۱۴۰۰ واگن حمل خودرو در مسیر رشت – مشهد و بالعکس به صورت یک روز در میان راه‌اندازی می شود.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از خبرگزاری روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال ۲، غلامحسین ولدی در خصوص اقدامات این اداره کل در ایام نوروز اظهار داشت: با افزوده شدن این واگن به سازمان قطار رشت _ مشهد ظرفیت جابه‌جایی ۱۰ خودرو در مسیر رشت – مشهد و بالعکس در هر سیر به صورت یک روز در میان، میسر شده است

وی افزود: اضافه کردن واگن حمل خودرو به قطار برای افرادی که در مقصد نیاز به خودروی شخصی دارند از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌تر و ایمن‌تر است.

وی بیان کرد: در صورت استقبال هموطنان محترم از واگن حمل خودرو در مسیر مذکور، احتمال افزایش خدمات و قرارگیری این واگن به صورت همه روزه وجود دارد و در صورت عدم استقبال حذف واگن‌های حمل خودرو دور از انتظار نیست.

مدیرکل راه آهن شمال ۲ گفت: روزانه یک رام قطار پنج ستاره و یک رام قطار چهار ستاره در مسیر رشت به تهران و مشهد و برعکس تردد می کند.

ولدی یادآور شد: علاوه بر قطار های پنج ستاره زندگی، چهار ستاره سپهر و چهار ستاره سیمرغ، قطار پنج ستاره فدک نیز به ناوگان مسافری راه آهن شمال ۲ اضافه شد.

وی اظهار کرد: هموطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه خرید بلیت قطار و واگن‌های حمل خودرو می‌توانند علاوه بر مراجعه به آژانس های خدمات مسافرتی، سایت راه آهن و سایت شرکت رجا با سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتری شرکت حمل و نقل ریلی رجا از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل کنند.

وی تاکید کرد: کلیه پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا، فاصله گذاری اجتماعی در قطار و فروش ۵۰ درصدی ظرفیت قطارها رعایت می شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19077

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: