مسابقات قویترین مردان گیلان در انزلی برگزار شد

باز باران خبر: رقابت های قویترین مردان استان گیلان با معرفی تیم های برتر در باشگاه اسطوره بندرانزلی پایان یافت.
به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان در این دوره از مسابقات زبده ترین ورزشکاران این رشته در قالب باشگاههای پوریای ولی رودسر، انرژی پلاس لوشان، اندیشه سلامت رشت، اسطوره بندرانزلی و تیم بندر و کشتیرانی انزلی حضور داشتند که به مصاف یکدیگر رفتند.
ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها در آیتم های تعادلی، حمل چمدان، کنده فلزی، حمل لاستیک و آیتم گوی در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان با هم رقابت کردند که در پایان این مسابقات و در مجموع تیم اسطوره بندرانزلی با کسب ۶۲ امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات قویترین مردان گیلان را به خود اختصاص داد، تیم انرژی پلاس لوشان با کسب ۳۱ امتیاز دوم شد و پوریای ولی رودسر با کسب ۲۷ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.
همچنین در رقابت های رده سنی جوانان نیز پوریای ولی رودسر به مقام قهرنانی رسید و تیم های انرژی پلاس لوشان و اسطوره بندرانزلی به ترتیب دوم و سوم شدند.
گفتنی است در رقابت های رده سنی بزرگسالان نیز اسطوره انزلی عنوان قهرمانی را تصاحب کرد، اندیشه سلامت رشت رتبه دوم را بدست آورد و پوریای ولی رودسر در مکان سوم قرار گرفت.
در پایان این رقابت ها از سوی مسئولان هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان به نفرات، تیم های برتر و همچنین به نفرات آیتم های برتر حکم قهرمانی و مدال اهدا شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=28795

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: