برگزاری جشنواره بزرگ نسیم کرامت در ده نقطه از پارک های رشت

جشنواره بزرگ نسیم کرامت به اهتمام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در ده نقطه از پارک های سطح رشت با استقبال گرم شهروندان برگزار شد.

به گزارش باز باران خبر؛ این جشنواره بمناسبت دهه کرامت از دوم تیرماه لغایت دوازدهم تیرماه ۹۹ در پارک های سطح رشت برگزار و با استقبال بسیار خوب مردم همراه شد.
مهندس آرمین محمدی دبیر موسسه صبح هنر و طراح و کارگردان هنری این جشنواره در خصوص این برنامه گفت: خدا رو شاکریم که این فرصت نصیب ما گردید تا در دهه ی کرامت توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت و با دعوت بیش از ۱۵ نفر، از هنرمندان خوب و کاربلد استان موفق به اجرای جشنواره با رعایت پروتکل های بهداشتی شدیم که خوشبختانه استقبال کم نظیر شهروندان را نیز شاهد بودیم.

وی افزود: در این جشنواره سه ایستگاه نقاشی ، حجاب وعفاف و حقوق شهروندی تدارک دیده شد که هرکدام برنامه های خاص خودش را داشت و همچنین مسابقات میدانی به همراه اهدای جوایز به افراد برگزیده که با اجرای مجری برنامه ایلیا نیکنام و با همراهی پیمان باقری، خشایار گرانسایه، سامان افتخاری، سعید موسوی و… همه روزه در پارک های رشت اجرا شد.

گفتنی است مجتبی ثابت، دنیاعبدی، ستاره صدیق، زهرا کامیاب، مرضیه نامدار، حنانه حقگو، سجادرقم گیر، محمدهاشمی، دانیال شفیعی، شروین محمدی، سیناجمالی، فاطمه نام آور، حمیدرضاحاکمی، فرشاد یادگاری، سیدحامدموسوی، امیرراسخ، مرتضی سلامت ،مهدی جعفری از دیگر عوامل اجرایی این برنامه بودند.

شایسته است در پایان از فاطمه شیرزاد رییس کمسیون فرهنگی شورای شهر رشت، محمدی مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت و مونا شفیع نژاد معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی وورزشی شهرداری رشت به منظور حمایت و پشتیبانی در اجرای این برنامه قدردانی نمود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=10928

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: