متلاشی شدن باند کلاهبرداری ۳ میلیاردی فروش طلای تقلبی در خمام

 

باز باران خبر – جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری و متلاشی شدن باند کلاهبرداری ۳ میلیارد ریالی فروش طلاجات تقلبی ساعاتی پیش در شهرستان خمام خبر داد.

سردار” حسین حسن پور “در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری پلیس اظهار داشت: در پی اعلام کسبه بازار طلافروشان خمام به مرکز فوریت های ۱۱۰ پلیس مبنی بر حضور مشکوک دو خانم غیر بومی برای فروش انگشترهای چند صد میلیونی در این شهرستان، کارآگاهان آگاهی سریعا به صورت نامحسوس جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان در محل و بررسی فنی و تخصصی مشخص شد که فاکتورهای ارائه شده جعلی است افزود: این دوخانم به همراه همدست مرد ۳۳ ساله در یکی از مناطق شهر خمام دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه از متهمان چندین برگ فاکتور جعلی و تعدادی انگشتر طلای تقلبی مردانه و با خلوص کم کشف شد بیان داشت: متهمان غیربومی با تغییر عیار طلا و خلوص آن و فروش به عنوان طلا با عیار استاندارد تعداد ۹ حلقه انگشتر به ارزش ۳ میلیارد ریال را در سطح زرگری های رشت و خمام فروخته بودند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه با هوشیاری پلیس طلاهای تقلبی جمع‌آوری و با هماهنگی قضائی پول دریافتی از مالباختگان عودت داده شد خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33839

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: