اجرای سومین تجربه تئاتر صحنه ای مهتاب شکریان در عمارت نوفل لوشاتو

عکس از: یایدا سیف زاده

مهتاب شکریان سومین تجربه تئاتر صحنه ای خود را در عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه می برد.

به گزارش باز باران خبر، مهتاب شکریان سومین تجربه صحنه اى خود را بعد از سرحدات لیر و اکلیل از بیست و هفتم دى ماه تا دوازدهم بهمن ساعت ٢١ در عمارت نمایشى نوفل لوشاتو تهران به روی صحنه می برد.

متن این نمایش توسط داوود پور حمزه نگارش شده است. آلستار؛ دخترانه ای که از دل سرکوب و بغض و عقده های سرباز کرده بوجود می آید. زخم های که به شکل دومینو بر پیکر تمام جامعه و افرادش مینشیند.

داستان دختری که برای رهایی از ناهنجاری خانوادگی و محیطی از منزل می گریزد با آرزوی یافتن ماوایی که بتواند رشد کند و محبتی که پدر و مادر بی مسئولیتش  از و دریغ نموده اند، را بیابد…آلستار را بازیگرانی بازی میکنند که خود دغدغه متن را داشتند و زیست مشابهی به لحاظ سنت گرایی در خانواده هایشان روبرو شده اند و شاهد رنج تبعیض  و تحقیر و دفن آرزوهای خود بوده اند.تولد و مرگ آرزوهاشان را،و در طی سایکودرامی توان فرسا آمده اند تا به دیگران بگویند که ما می توانیم.

من مهتاب شکریان بعنوان کارگردان با تمام مشکلات این روزهای تئاتر دغدغه خودم دیدم که دست به خلق این اثر بزنم؛ کاری که در وهله اول مخاطبش رو خانواده ها و سپس نوجوانانى  میدونه که در دنیایی از رنج های درونی و بیرونی گرفتارند.خانواده ها باید ببینند تا درک کنند چه در دل دخترانه هاشان میگذرد.خانواده ها ،مسئولین آموزش و پرورش ،و همه دغدغه مندان ببینند حمایت کنند تا دخترانم،دختران تاترم،بازیگرانم و همه مردم ببینند بفهمند که یک دختر می تواند مریم میرزا خانی هم باشد…به فدای پدران و مادرانی که محبت و عشق را به فرزندانشان هدیه مى دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=6764

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: